G3:n laukaisukoneisto?
Posted: Tue Jan 13, 2009 21:45
Onko tietoa, mitä eroa on G3:n ja MP5:sen laukaisukoneistoilla?Sopiiko G3:sen muovikahva MP:hen?/Voiko sillä ampua?
Keskusteluareenan tarjoaa teille Pohjois-Kymenlaakson Asehistoriallinen Yhdistys
http://pkymasehist.fi/phpBB2/
Sekä G3:n muovinen että peltinen pistoolikahva sopii MP5:seen kunhan vain lyhentää kahvan peräpäätä sokkatappien kohdalta, MP5:den kahva taas menee suoraan ilman muutostöitä G3 kivääreihin.Stoppari wrote:Onko tietoa, mitä eroa on G3:n ja MP5:sen laukaisukoneistoilla?Sopiiko G3:sen muovikahva MP:hen?/Voiko sillä ampua?
Kyllä pystyy ja on saatavilla mutta maksavat vain pirusti!Stoppari wrote:Kiitos tiedosta.Pystyykö G3:n koneistoon laittaa noita ko. MP:n osia?, että siitä tulis vastaava?, ja onko niitä saatavilla?