Page 1 of 1
Pyssypussi
Posted: Mon Sep 14, 2009 8:05
by CH
Re: Pyssypussi
Posted: Mon Sep 14, 2009 8:12
by tokarev38
eikös tuo ole tak 85 pussi
Re: Pyssypussi
Posted: Mon Sep 14, 2009 8:15
by CH
Eikös kasivitosen pussi ole rakenteeltaan jämäkämpi ja sisällä taskuja?
Olisiko 27-66:n tai 28-76 pussi?
Re: Pyssypussi
Posted: Mon Sep 14, 2009 8:19
by Wittmann
CH wrote:Eikös kasivitosen pussi ole rakenteeltaan jämäkämpi ja sisällä taskuja?
Olisiko 27-66:n tai 28-76 pussi?
Jumpikumpi tai molemmat. Jos pitää veikata, niin 76...
Re: Pyssypussi
Posted: Wed Sep 16, 2009 19:26
by l.o.s.t
offtopic....Mutta mistä olet saanut noin komeen ja hyväkuntoisen pussin?....olisi käytöä muutamalle tuollaiselle. Nykyään tahtoo "pussit" olla niitä topattuja ja vetoketju viritelmiä tai sitten muovilaatikoita

Re: Pyssypussi
Posted: Wed Sep 23, 2009 18:45
by CH
Tikkakosken Kasinhännästähän tuo.
Re: Pyssypussi
Posted: Thu Sep 24, 2009 19:39
by Boreas
Jos tuon kuntoisia on vielä saatavilla ja joku viitsii minulle lähettää niin olen

ja voin maksaa vähän vaivanpalkkaa. Minulla on yksi vastaava mutta alkaa olla jo eläkekunnossa. Viimeksi päässyt paikalle -95 kun vieressä palvelusta suoritin. Silloin olin vaan niin köyhä varusmies, ettei ollut varaa kun hädintuskin katsella.
Re: Pyssypussi
Posted: Thu Sep 24, 2009 20:12
by J
Utelisin röyhkeästi hintaa kun käytöstapoja miulla ei ole. Tkiv-85 pussit muistaakseni kuopiossa lähti 15e:n hintaan silloin joskus.
Re: Pyssypussi
Posted: Thu Sep 24, 2009 20:53
by Tulenjohtomies
J wrote:Utelisin röyhkeästi hintaa kun käytöstapoja miulla ei ole.
Hämeenlinnassa on ainakin tavaraa hyllyssä ja eilenkin oli enemmän pusseja hyllyssä kun kuvassa...hinta 10€.
J wrote:Tkiv-85 pussit muistaakseni kuopiossa lähti 15e:n hintaan silloin joskus
20€ nykyisin...