C96 Bolo Mauserin kotelo

Keskustelua pistooleista ja revolvereista sekä niiden varusteista
Post Reply
Rokka
kenr, vm2
kenr, vm2

C96 Bolo Mauserin kotelo

Post by Rokka »

Onkos kellään kapissaan Bolo Mauseria kotelon kanssa, kovasti yritin kaivella tietoa ko. aseen koteloista netin kautta, mutta aika huonolla menestyksellä. Nyt jos oikein olen ymmärtänyt, asetta on toimitettu puisessa, että nahkaisessa kotelossa ?

Kumpi on yleisempi ? Mistään en löytänyt teksti tietoa, mutta puinen kotelo näyttäisi olevan hieman lyhyempi, kuin normaali C96 kotelo ? Mitta tiedot olisivat kivoja, jos joku viitsisi mitata ?

Nahkaisia taas näkyy uustuotantona paljonkin, alkuperäisestä taas ei paljonkaa kuvia ?

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."

FN_1899
sotvm2
sotvm2

Re: C96 Bolo Mauserin kotelo

Post by FN_1899 »

Ei löydy kaapista näytille, mutta Bolon peräkotelo on aika paljon pienempi pituus ja korkeussuunnassa. Ei tule kovin usein vastaan Suomessa.

FN_1899
sotvm2
sotvm2

Post by FN_1899 »

Ei paha, vaikkei olekaan numerotarkka puukotelon kanssa. Harvoin näkee noin siistissä kunnossa.

jmak
sotvm5
sotvm5

Post by jmak »

Pyssypuodissa lahdessa on 3 kpl Bolo mausereita. kaksi niistä on mauserin logolla, eikös näihin kuulu normaali mittainen ja semmoinen bolo jossa ei ole mauserin logoa niin siihen pitää olla tämmöinen lyhyt kotelo!?

M/62
sotvm2
sotvm2

Post by M/62 »

FN_1899 wrote:Ei paha, vaikkei olekaan numerotarkka puukotelon kanssa.
Kyllähän nuo kolme ensimmäistä ovat "with matching stock", ja tuo neljäskin "fantastic full size Bolo stock that is correct for the pistol", jossa numeroissa ase on 877 ja kotelo 870.

Post Reply

Return to “Pistoolit ja revolverit”