Missä hintaluokissa husqvarnan m/1907 ja m/1940 pistoolit liikkuvat näinä päivinä ? Olisin kiinnostunut hankkimaan molemmat ? Vaan ei ole tarjolla viimeaikoina ollut... no yhden 1907 tiedän, mutta tuo m/40 kiinnostaisi...
- j o n i -
Husqvarna pistoolit
Husqvarna pistoolit
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
- greendevil
- sotvm1
Re: Husqvarna pistoolit
muistelisin luokkaa m/07 = 300->
m/40 500-> (ei ole aina saatavilla, saattaa kivuta lähemmä 1000) -> Ase Amilla muistaakseni oli
m/40 500-> (ei ole aina saatavilla, saattaa kivuta lähemmä 1000) -> Ase Amilla muistaakseni oli
Olisiko tullut hieman alas päin, tosin viime syksyn asehuutokaupassa m07 taisi mennä juuri 300 € ?
...m/40, maailman eniten valmistettu Lahtia tuntuu liikkuvan suomenssa aika harvaan... Onkohan ne ruotsissa vielä jossain varastossa, vai sulatettiinko kaikki ?
- j o n i -
...m/40, maailman eniten valmistettu Lahtia tuntuu liikkuvan suomenssa aika harvaan... Onkohan ne ruotsissa vielä jossain varastossa, vai sulatettiinko kaikki ?
- j o n i -
Tietävästi kaikki Ruotsin armeijan hallussa olleet tuhottiin.
Ruotalaisia Lahtia on vuosien mittaan pyörinyt tarjolla melko paljon ja mielestäni ovat aina olleet kohtalaisesti halvempia kuin mitkään suomalaiset mallit.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
...niin, mut ei oo ruotsin lahtia viimeaikoina liikaa pyörinyt tarjolla...
- j o n i -
- j o n i -
-
- res luutn
Ase-Amilla ainakin on 280,- hintaan yksi m07 sivuillaan myynnissä http://www.ase-ami.fi/?category=5&page=3
Olipa miekka miestä myöten, kalpa kantajan mukahan,
jonka kuu kärestä paistoi, päivä paistoi lappeasta,
tähet västistä välötti, hevonen terällä hirnui,
kasi naukui naulan päässä, penu putkessa puhusi.
jonka kuu kärestä paistoi, päivä paistoi lappeasta,
tähet västistä välötti, hevonen terällä hirnui,
kasi naukui naulan päässä, penu putkessa puhusi.
Mulla olisi molemmat husqvarnat, mutta tuo m/40 on ikäväkyllä dekottu.
m/07 on ehjä. Sain sen kerran yhdeltä leskeltä + kotelon sekä noin 200 panosta alkuperäisissä paketeissa
m/07 on ehjä. Sain sen kerran yhdeltä leskeltä + kotelon sekä noin 200 panosta alkuperäisissä paketeissa

- Attachments
-
- Pang pang ++ 20.05-13 012 (2).jpg
- (93.85 KiB) Downloaded 1603 times
Milläköhän lie pystyy erottamaan mitkä M07 huskut on frivilligkårenin mukana tänne kulkeutuneita ja mitkä ei? Sa leimahan on tietenki yks merkki mutta epäilen ettei kaikkia jäljellejääneitä romutuksen jälkeen leimailtu. Onkohan suomeen sota aikaan kulkeutuneiden sarjanumeroista luettavissa jotain, vai onko niissäkinnollu ihan randomi hommaa niinku yleensäkkin m07kojen kanssa FvM:lle kulkeutuneissa? Varmaanki tyyppi 2 on vanhimpia joita tänne ois voinu kulkeutua (toki palokankaan kirjassa on kuva tyyppi 3:sta myös) En ole hoksanut palokankaan kirjasta sen tarkemmin mainintaa. Heräs vaan tämmöinen mieleen. 

Vain voittajan taistelu päättyy paraatiin...