Onkos ajatusta mikä aiheuttaa sen että Bellumi puhkoo puolet nalleista...
eli ammutussa nallissa on pieni reikä nallipiikin pohjalla...ja iskurin jälki on tosi syvä...
Onkos noissa eripituisia nallipiikkejä vai kuluuko piikin pysäyttävä osa jotenkin että piikki pääsee iskemään syvemmälle?
Koitin toista piikkiäkin mutta sama tulos.
Piikki näyttää normilta ja pää ihan sileä.
Vai onko vaihdettu joku talvisotamallin super jyty jousi...
Sinällään ase toimii ok eikä tuprauttele kaasuja takasinpäin.
Bellumi joka puhkoo nallit
Re: Bellumi joka puhkoo nallit
Mikä nalli / patruuna? Nalleissa on eroja, itse olen aina käyttänyt 7,65/9 Pb:ssa pientä kiväärinnallia, joka on pistoolinnallia paksukuorisempi.
Tai sitten piikki on vain liian pitkä sulkukappappaleessa olevaan reikään nähden. Kokeileppa toista piikkiä, vaikka varmasti tuo aiempikin vinkki toimii ainakin jos itse lataat patruunaa.
kokeillu kahta piikkiä ja molemmissa sama vika.
Tulipa mieleen että voiko kolo johon isturi hujahtaa jotenkin kulua syväksi jolloin piikki pääsee pitemmälle...
Mutta ihan tehdas paukkuja ja 9mm.
Pitää vielä kokeilla eri valmistajien patruunoita mutta joka tapauksessa iskurijälki on hurjan syvä...mutta varmistaahan se tietty sytytyksen
Piikkiä tietty voi vähä lyhentääkin mutta taitaa karkaisu kärsiä samalla...
Tulipa mieleen että voiko kolo johon isturi hujahtaa jotenkin kulua syväksi jolloin piikki pääsee pitemmälle...
Mutta ihan tehdas paukkuja ja 9mm.
Pitää vielä kokeilla eri valmistajien patruunoita mutta joka tapauksessa iskurijälki on hurjan syvä...mutta varmistaahan se tietty sytytyksen

Piikkiä tietty voi vähä lyhentääkin mutta taitaa karkaisu kärsiä samalla...
Kokeile toisella sulkukappaleella