Parabellum American Eagle
Parabellum American Eagle
Olis tiedossa kyseinen ase 9mm, kuulemma alkuperäinen kotelo ja perälauta!Mikä olis hinta suomen kamaralla?
Re: Parabellum American Eagle
Markka-aikaan uusista pyysivät n.6000 mk. ei ollu sen arvonen mielestäni,viimeistely oli rujoa. jos vois verrata-ostin sillon Sig-Sauer sp-226.
pikkusen halvemmalla.
pikkusen halvemmalla.
-
- kaartsotvm3
Jmak:in kyssäristä ei käy selville onko kyseessä alkuperäinen American Eagle vai näitä 1990-luvun reprovekottimia? Jos on aito, niin taitaa olla vähästä kalliimpi...Siitä Mitchellin teettämästä hökötyksestä en kyllä hirveitä maksaisi.

-90 luvun "reprovekotin" on esitelty/koeammuttu Ase&Erä-lehdessä 6/95
Kyseessä on ihan aito parabellum, ei uusi tuotantoa!
Itse maksoin DWM:n American Eaglestä eräästä Tamperelaisesta aseliikkeestä viime kesänä 1280 eur, mihin
hintaan irtoaisivat kotelo ja perälauta ? Kiinnostaisi kovasti, itsellä useita erilaisia koteloita, mutta alkuperäisen
kotelon olivat antaneet liikkeestä yhden M23.n mukaan, minä sain sen M23.n suht huonokuntoisen kotelon, onneksi
tuli jo aiemmin hankittua yksi 1915 leimattu kotelo, mutta alkuperäinen kiinnostaa aina kuin myös se perälauta.
hintaan irtoaisivat kotelo ja perälauta ? Kiinnostaisi kovasti, itsellä useita erilaisia koteloita, mutta alkuperäisen
kotelon olivat antaneet liikkeestä yhden M23.n mukaan, minä sain sen M23.n suht huonokuntoisen kotelon, onneksi
tuli jo aiemmin hankittua yksi 1915 leimattu kotelo, mutta alkuperäinen kiinnostaa aina kuin myös se perälauta.
Hakkapeliitta
Onko 1900 mallin Amerikan eaglea ollut messuilla myynnissä?