Kuinka muistaisin rumpulippaan kehittelyn syynä olleen lentokonekk:na toimiminen?Saatan olla väärässä.smokeball wrote:Olihan LS:aan toki rumpulipaskin kehitetty, mutta oliko sitä rintamakäytössä?
Lahti-Salorannan toimintavarmuus.
Re: Lahti-Salorannan toimintavarmuus.
LS26-31 rumpulipas muutettiin tähystäjäkk:n lippaasta? Vai pätiikö muistini?
LS26-32 taisi olla kiinanvienti malli...
Haluaisikohan joku tuollasen LS26-31n kokoelmiinsa? Saattaisin luopua omastani.
Taidat olla oikeassa.
Saattaa haluta, riippuen hinnasta... ja varusteista!Asseri wrote:LS26-31 rumpulipas muutettiin tähystäjäkk:n lippaasta? Vai pätiikö muistini?
- Tässä täytyy tietysti ottaa huomioon se, että luvallisten ja toisaalta luvattomien aseiden kohdalla pätevät täysin erilaiset lainsäädäntömuutokset ja erilaiset toimet, sanoo Holmlund.
Täältä löytyy, ja pääsee itse vaikuttamaan hintaan
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=114218465
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=114218465
Lähtö hinta 2000e ja lukee että hintavarausta ei ylitetty, eikö se pitäisi laittaa suoraan se alin oikea hinta näkyviin eikä leikkiä hintavarauksilla?
VRV - J
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -
Näin on, itse en yleensä viitsi lähteä haaskaamaan aikaani kohteisiin joissa on hintavaraus vaan jätän kokonaan tarjoamatta, kyllä myyjän pitäisi tietää ja kertoa millä hinnalla on valmis myymään.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
pannaan nyt tähän topicin jatkoksi pieni sepintä kysymys että mitenkäs lähtee ulosvetäjänkynsi irti lahti-salorannan lukosta? ja mistä saisi uusia kynsiä?
Sotiemme Veteraanit
KIITOS 1939-1945
KIITOS 1939-1945
Työnnät ulosvetäjän päätä kynnen alta ulospäin ruuvimeisselillä ja kun pidäkenasta tulee ulos kolostaan niin vedät eteenpäin ulos lohenpyrstöurastaan. Sama periaate kuin Lahti-pistoolissa ja Suomi KP'ssä.
Minulla saattaisi olla vielä joku käyttämätön LS/26 ulosvetäjä.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
suuret kiitokset neuvoista, lähtihän se sieltä paiskaappa mulle privana tarjousta mikäli löydät ulosvetäjiä,tosin kerkesin jo huuto.netin kautta yhden hommaamaan mutta eihän vara venettä kaada, myös muuta tarviketta samaan päksättimeen saa tarjota jos löytyy ylimääräisenä nurkista.HL/A wrote:Työnnät ulosvetäjän päätä kynnen alta ulospäin ruuvimeisselillä ja kun pidäkenasta tulee ulos kolostaan niin vedät eteenpäin ulos lohenpyrstöurastaan. Sama periaate kuin Lahti-pistoolissa ja Suomi KP'ssä.
Sotiemme Veteraanit
KIITOS 1939-1945
KIITOS 1939-1945
Eipä tuo viimeisinkään LS-n tulos Suomen Sotilas-lehden pk-testissä vakuuttanut...
Tsekkiläinen patruuna. oliskohan ollu s&b.n siviilikamaa. Ei todellakaan sovi tohon vehkeeseen eikä varmaan muihinkaan automaatteihin! Pamahtanu mullakin joskus ennenkuin sulku oli kiinni!!!!!!!
lapualaista sen olla pitää lahti-salorantaan oliko jutussa mitään ammuttujen hylsyjen kunnosta?
kiinnostaa tuo hylsyjen lyttääntyminen joissain yksilöissä:
http://www.pkymasehist.fi/phpBB2/viewto ... syt#p36694
kiinnostaa tuo hylsyjen lyttääntyminen joissain yksilöissä:
http://www.pkymasehist.fi/phpBB2/viewto ... syt#p36694
Sotiemme Veteraanit
KIITOS 1939-1945
KIITOS 1939-1945