Kranu visa taas..
- Ned Flanders
- kenr
- Ned Flanders
- kenr
- Ned Flanders
- kenr
- Ned Flanders
- kenr
Kansainvälinen arsenaali on tosiaan ollut käytössä. Tuon ed. olevan läheisyydestä löytyi pahasti siipeensä ottaneita jugoslaavaja m/38.
handgranate 304 (j) tuollaisella saku koodilla sivustojen mukaan mistä tuo kuvakin on.
Shot with C2Z,D520Z,C220Z at 2007-06-30
Tuo avatari oli aikaisemmin neukku elokuvan mainoksesta jossa Oleg Zhakov näytteli Toivoa, amerikoissa elokuva ilm. nimellä "ski batallion" ja venäjällä "äiti venäjän puolesta". Vuodelta -37, kovasti olen elokuvaa hakenut tuloksetta.. Kyllä, hatut on hienot (pirun tuiman oloinen tuo Sakon kuvatus)
handgranate 304 (j) tuollaisella saku koodilla sivustojen mukaan mistä tuo kuvakin on.
Shot with C2Z,D520Z,C220Z at 2007-06-30
Tuo avatari oli aikaisemmin neukku elokuvan mainoksesta jossa Oleg Zhakov näytteli Toivoa, amerikoissa elokuva ilm. nimellä "ski batallion" ja venäjällä "äiti venäjän puolesta". Vuodelta -37, kovasti olen elokuvaa hakenut tuloksetta.. Kyllä, hatut on hienot (pirun tuiman oloinen tuo Sakon kuvatus)
- Sturmmann
- mars
Itse heitin ajattelematta saksalaisia varsikranaatin korkkeja kourallisen alumiinietikan sekaan ja hetken päästä ei löytynyt, kun niiden ruosteiset jouset sieltä. Mutta voit olla varma etten tee tuota enään toiste.Toivo Antikainen wrote:Bingo.
Luonossa tuo koko ero tulee jotenkin selvemmin esille.
Huomasin tuossa äskettäin että sinkki/kevyt metalli osia ei kannata laittaa etikka + alumiini keitokseen, ainankaan pitkäksi aikaa. Näyttäisivät liukenevan sinne aika nopeasti
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.