Hämeenlinnaan 5.9.2008
Hämeenlinnaan 5.9.2008
Mitäs mieltä ollaan Suomen PV:n tarkka-ampujakivääristä malli 39-43. Siihen vielä päälle suomalaisilla jalustoilla oleva 4-90 kertaa suurentava ajack kiikaritähtäin. Jos Hämeenlinnan huutokauppaan olet menossa, niin molempien, sekä aseen, että kiikarin hinnat asettuvat siihen 700 euron kohdille,
Kyllä kuola on valunut jo pidemmän aikaa. Harmi vaan, että mahdollisesti tulossa olevat 91/30 TA-projektit nielevät kaiken ylimääräisen. Noh, antaa valua vielä.
Viime talvenahan täällä tarjottiin oikein värisuoraa, jonka m/39-43:sta tuli ostateltua, mutta kele kun myyjä möi vain pakettina. Eka kerta mulla, kun ostolupa ja rahatukko kourassa tuleva ukko teilataan...
Ajack-malli olisi kyllä hieno lisä telineeseen. Puhdasrotuinen ryssänsortaja, suomalainen kivääri ja saksalainen kiikari...
Suojeluskunnan m/33 olisi itse täydellisyys, mutta se ei tule koskaan toteutumaan, m/28-mallista puhumattakaan...
Näin perstuntumalta vaikuttaisi, että kiväärin m/39 kiikariversiot ovat pysyneet melko tehokkaasti kotomaassa. Näillä ei amerikan surffipojat juhli...
Nythän pompsi m/28-76 -mallia on juuri lipsahtanut sinne... 
Viime talvenahan täällä tarjottiin oikein värisuoraa, jonka m/39-43:sta tuli ostateltua, mutta kele kun myyjä möi vain pakettina. Eka kerta mulla, kun ostolupa ja rahatukko kourassa tuleva ukko teilataan...

Ajack-malli olisi kyllä hieno lisä telineeseen. Puhdasrotuinen ryssänsortaja, suomalainen kivääri ja saksalainen kiikari...

Näin perstuntumalta vaikuttaisi, että kiväärin m/39 kiikariversiot ovat pysyneet melko tehokkaasti kotomaassa. Näillä ei amerikan surffipojat juhli...

Viime syksynä oli 39-43 myynnissä Myllykoskella, muistaakseni melko suolaiseen hintaan, vielä kun oli ilman jalustaa, vain kehyksessä jalustan 6 kpl reikiä ja melko paljon enemmin ruostetta, en edes piippuun viitsinyt vilkaista... mutta kyllähän tuollainen itsellekin maistuisi !
Mutta aina vaan suolaisemmaksi nuo hinnat menevät... ellei nyt sitten ensiviikolla kaadu arvelujen mukaan yksi ameriikan suurimmista sijoituspankeista ja aja ameriikkaa vielä syvempään kriisiin, se voi hyvinkin vetää euroalueenkin mukanaan, jos ei ameriikasta saisi edullista militariaa... tai sitten loput rahamme menevät korkojen maksuun, kuten Islannissa jossa korot lienevät 15 % luokkaa... oho jälleen huti kuti
- j o n i -
Mutta aina vaan suolaisemmaksi nuo hinnat menevät... ellei nyt sitten ensiviikolla kaadu arvelujen mukaan yksi ameriikan suurimmista sijoituspankeista ja aja ameriikkaa vielä syvempään kriisiin, se voi hyvinkin vetää euroalueenkin mukanaan, jos ei ameriikasta saisi edullista militariaa... tai sitten loput rahamme menevät korkojen maksuun, kuten Islannissa jossa korot lienevät 15 % luokkaa... oho jälleen huti kuti

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Re: Hämeenlinnaan 5.9.2008
Veikkaisinpa, että ei riitä!Haudankaivaja wrote:. molempien, sekä aseen, että kiikarin hinnat asettuvat siihen 700 euron kohdille,

EDIT 5.9: Jälleen väärä veikkaus, kiikari 670e ja kiväärit 500-600e suurinpiirtein. Miksi tuolta tapahtumista on huutokauppa keskustelu lukittu?
"olisiko kuitenkin syytä ottaa taskuase mukaan"
- Tulenjohtomies
- kenr
- Location: Михайловская артиллерийская академия Санкт-Петербург
Itse merkkasin kiikarin huudoksi listaan 680€jylhä wrote:EDIT 5.9: Jälleen väärä veikkaus, kiikari 670e ja kiväärit 500-600e suurinpiirtein. Miksi tuolta tapahtumista on huutokauppa keskustelu lukittu?

Lukittu mikä lukittu...mitäs sitä keskustelemaan.

Olet varmaan oikeessa, vasaran pamahtaessa olin jo ovesta pihalla menossa kahville, luovutin 650euron jälkeen. Mutta se siitä keskustelusta, ettei tämäkin lukitu.Tulenjohtomies wrote: Itse merkkasin kiikarin huudoksi listaan 680€
Lukittu mikä lukittu...mitäs sitä keskustelemaan.

"olisiko kuitenkin syytä ottaa taskuase mukaan"