M39 SKY + pari kuvaa
Re: M39 SKY + pari kuvaa
Kiitos linkistä igorrock... paljon mielenkiintoista tietoa löytyy tuolta sivustolta... onneksi on olemassa tuo "google kääntäjä"...
Re: M39 SKY + pari kuvaa
Hei!
Tässähän olikin jo valmiiksi sopiva viestiketju; tässä minun korteni kekoon:
Piippuun on lyöty numerot 77, jyvä on kuitenkin vaihtunut matkan varrella 8,4 mm korkeaan (onneksi miljoonalaatikossa on sopivan korkuinen).
Aion alkaa tehdä itse patruunaa D166- luodilla joten jyvän vaihto takaisin oikeankorkuiseen voi jopa olla edessä.
Pahus kun lukko on päässyt vaihtumaan jossain välissä, nupppin lyödyt numerot eivät vastaa aseen numeroa.
Perälevyssä on ylilyöty numerosarja ja - kuten tapana - aseen neljää viimeistä numeroa ei ole lyöty viereen.
Koesavut pääsen ottamaan Upinniemessä ensi keskiviikkona!
t: Fresnel
Tässähän olikin jo valmiiksi sopiva viestiketju; tässä minun korteni kekoon:
Piippuun on lyöty numerot 77, jyvä on kuitenkin vaihtunut matkan varrella 8,4 mm korkeaan (onneksi miljoonalaatikossa on sopivan korkuinen).
Aion alkaa tehdä itse patruunaa D166- luodilla joten jyvän vaihto takaisin oikeankorkuiseen voi jopa olla edessä.
Pahus kun lukko on päässyt vaihtumaan jossain välissä, nupppin lyödyt numerot eivät vastaa aseen numeroa.
Perälevyssä on ylilyöty numerosarja ja - kuten tapana - aseen neljää viimeistä numeroa ei ole lyöty viereen.
Koesavut pääsen ottamaan Upinniemessä ensi keskiviikkona!
t: Fresnel