Onkos tietoa onko nämä aitoja vai ei? Ostin merkit joskus -91-92 venäjältä yhdeltä vanhalta torikauppiaalta.
Rautaristi näyttää minusta aidolta, mutta tuo rynnäkkömerkki arveluttaa. Koitin googlettaa niin jotkut sanoo että takapuoli pitäisi olla sileä ja toiset sanoo että pitäisi olla näin kun tässä mun merkkilössä
Rautaristi sekä rynnäkkömerkki
Re: Rautaristi sekä rynnäkkömerkki
No kun nyt sanoit että Venäjältä niin ei tarvitse edes hirveesti arvuutella , kopioita ovat. Onhan noita r-merkkejä tuonkaltaisia "onttoja" takaa muttei kai tuota. Ottaako r-ristin keskustaan magneetti kiinni? Ei kai...
Si vis pacem, parabellum...
Juu ei tartu magneetti kumpankaan merkkiin. Rautaristissä on jokin pieni leima renkaassa, mutta en pysty näkemään mikä on.
Nauhakin näyttää aika uudelta, uv valoa kehiin...
Toisinaan nuo neukkulan siistimmät kopio rautaristit on tehty jostain suht pehmeästä tavarasta..(olisiko joku lyijy/tina seos) jos raaskit paina veitsen kärjellä tai vuole saattaa lähteä lastu aika helposti..ja kolvin kärjellä kokeillessa sulaa samantien..
Selvisihän tuokin.. juu pehmee on risti. Kait tuo toinenkin merkki sitten voidaan luokitella kopioksi
No hyvä sinänsä kun silloinhan ne voipi ripustaa mun kopio univormuuni niin on kaikki kopioata
No hyvä sinänsä kun silloinhan ne voipi ripustaa mun kopio univormuuni niin on kaikki kopioata
Mites on Ritter sun merkki takapuolelta? Onko sileä vai tuollaisilla syvennyksillä kuten mun merkkilössä?
Siliä on,ja leima L/58