Kerääkö joku saksalasia mitskuja?
Oma "saalis", parantamisen varaa on vielä ja kalleimpaan suuntaan....
Saksalaiset mitallit
Saksalaiset mitallit
... Bis zum Bitteren Ende...
Hieno kokoelma !
...minullakin oli joskus aikoinaan hopeinen Saksanristi, ostin sen Detlev Niemannilta ennen kuin valtava Saksalaisbuumi sieltäkin alkoi !
Sitten kerran kun esittelin kuvia siitä foorumilla, niin sain sellaisen tarjouksen lahden takaa, etten raatsinut olla myymättä Nykyisin ei saksalaisia ole enää kuin yksi "paraati"ripa (pitkillä nauhoilla) pitäisi laittaa kuvaa ja yksi 1lk rautaristi, mikä ilmeisesti on kuitenkin kopio ? olen tainnut tännekin siitä kuvaa laittaa ?
...muut kaikki saksalaiset olen myynyt pois...
- j o n i -
...minullakin oli joskus aikoinaan hopeinen Saksanristi, ostin sen Detlev Niemannilta ennen kuin valtava Saksalaisbuumi sieltäkin alkoi !
Sitten kerran kun esittelin kuvia siitä foorumilla, niin sain sellaisen tarjouksen lahden takaa, etten raatsinut olla myymättä Nykyisin ei saksalaisia ole enää kuin yksi "paraati"ripa (pitkillä nauhoilla) pitäisi laittaa kuvaa ja yksi 1lk rautaristi, mikä ilmeisesti on kuitenkin kopio ? olen tainnut tännekin siitä kuvaa laittaa ?
...muut kaikki saksalaiset olen myynyt pois...
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Re: Saksalaiset mitallit
Tässä on luultavasti, tulevat saksalaiset mitalini.
Mutta haluaisin tietää niistä jotain.
Mutta haluaisin tietää niistä jotain.
- Attachments
-
- Mitalit.JPG
- (36.61 KiB) Downloaded 1971 times
"Mies miestä vastaan taistelussa voittaja on se, jolla on yksi patruuna enemmän lippaassaan."
Erwin Rommel
Erwin Rommel
Ensimmäinen Saksalaisen v1907 perustetun ja edelleen toimivan voimisteluseuran "jäsenmerkki".
Toinen ampumaseuran ,mahdollisesti Saksalaisen,"Kuninkaan" mitalli. Kuningas valitaan aina vuodeksi kerrallaan. Meriitteinä mm ampumatulokset. Samoin valitaan naispuolisista ampujista ns Kuningatar ,myös vuodeksi kerrallaan. Samanlaisia "kuninkaallisia" vaalitaan myös Itävallassa ja Sveitsissä.
Toinen ampumaseuran ,mahdollisesti Saksalaisen,"Kuninkaan" mitalli. Kuningas valitaan aina vuodeksi kerrallaan. Meriitteinä mm ampumatulokset. Samoin valitaan naispuolisista ampujista ns Kuningatar ,myös vuodeksi kerrallaan. Samanlaisia "kuninkaallisia" vaalitaan myös Itävallassa ja Sveitsissä.
Tässä minun vaatimaton kokoelma.
- Attachments
-
- Saks. Mitalit.JPG
- (35.08 KiB) Downloaded 1617 times
Last edited by leksa on Mon Mar 08, 2010 18:44, edited 1 time in total.
"Mies miestä vastaan taistelussa voittaja on se, jolla on yksi patruuna enemmän lippaassaan."
Erwin Rommel
Erwin Rommel
Tuosta 'kuninkuudesta' oli muistaakseni viime vuonna Jahti-lehdessä juttua. Paras ampuja saa kunnian pitää talonsa ulkoseinässä isoa kylttiä tunnuksenaan ja kyseenalaisempana kunniana joutuu pitämänn koko kylälle isot kalaasit omalla kustannuksellaan.S.Kolkka wrote:Ensimmäinen Saksalaisen v1907 perustetun ja edelleen toimivan voimisteluseuran "jäsenmerkki".