Liettuaahan Rami tuolla toisessa osiossa ehdotti, mutta pitäisi saada varmistus asiasta. Ko. maiden kaikenlaisilla sivustoilla aikanaan surffailin, muttei tuollasta merkkiä tullut valitettavasti vastaan.
Kuten viime kerralla arvelin sen olevan Liettualainen, niin olin väärässä. Liettualaisilla on lakkimerkissä punaisella pohjalla "Pyhä Yrjö"miekkoineen ja ratsuineen. Latvialaisilla taas on "auringon säde" merkki.
Koetin käydä läpi Euroopan valtiovaakunoita, ei löytynyt tuollaista elukkaa - vaikka monta oli lähellä, muttei kohdalla.. Oliko mitään käryä edes maanosasta?
Niin, kuuluuko baretti ja merkki yhteen, vai onko ne vain "muuten" yhdistetty? Tähän mennessä nähdyistä "jellonista" on Peugeotin ollut lähinnä, muttei sitten sekään samanlainen - meinaa mennä vaikeaksi.
Tässä kun on elämänkokemusta on kertynyt lätsän oston jälkeen niin tuon mun baretin maastokuvio taitaa itse asiassa ollakin virolainen. Näyttäis nimittäin aika samalta, mitä niiden maastopuvut. Täytyykin iltasella kaivaa lätsä jostain esille ja katsella tarkemmin....