Sotilasvyö
Posted: Sat Feb 25, 2012 17:46
Ilmeisesti malli 27 tai jotain ,rautainen yks piikkinen solki. SA-leima solkipäässä ..mutta samalla vyön toisessa päässä periaatteella painettu kehän keskellä 17 .Tatkoittaneen mitä ? 
Keskusteluareenan tarjoaa teille Pohjois-Kymenlaakson Asehistoriallinen Yhdistys
http://pkymasehist.fi/phpBB2/