![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nagantin ja Bellumin patruunat
- Ukko-Pekka
- erikmest
Re: Nagantin ja Bellumin patruunat
Ei ole vielä tulkattavaa, toukokuussa voi ollakkin ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Olen ladannut Naganin paukkuja isopistoolin luodeilla, siis .32-kaliiperisilla wadcuttereilla. Olen käyttänyt H&N-luoteja kun sain erän halvalla, mutta epäilemättä Lapuan luodit toimisivat myös. Alle 2,8 grs N320:ta, omalla vastuulla tietysti sitten. Onttoperäinen pötköluoti (HBWC) on siitä hyvä, että se laajenee piipuntäydeksi. Olen kokeilut myös Gunhillin tekemiä LRN;iä, mutta ne ovat paljon tarkempia ladattavia. Hylsyyn painettu luoti pitää lukita paikalleen kevyellä jälkisupistuksella, mutta jos puristaa liikaa, luodista tulee liian ohut eikä se ota enää rihloihin. HBWC-luodilla tätä ei tapahdu.
- Ukko-Pekka
- erikmest
Täältä löytyy aika paljon tietoa luodeista ja latauksista mitä on käytetty ---> http://www.createphpbb.com/pyssymiehet/ ... yssymiehet
Tarkoitus olisi kokeilla noita .308 kuparoituja luoteja ja lapuan .32 luoteja heti kun saa aseen ja lataussetin![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tarkoitus olisi kokeilla noita .308 kuparoituja luoteja ja lapuan .32 luoteja heti kun saa aseen ja lataussetin
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)