PPU hylsyt
PPU hylsyt
Onko kukaan palstalaisista käyttänyt PPU:n 7.62x53r hylsyjä. Ajattelin ostaa jonkun sata kpl lataustarpeiksi, edullisia olisivat lapualaiseen verrattuna, mutta onko muuten vertailukelpoisia?
-
paragon
Re: PPU hylsyt
Vaikka ei ole kyseistä kaliperia, voin kehua hintalaatusuhdetta. Teen 9,3x57 Mauser pössykkääni hylsyt PPU:n 8mm Mausereista. Kestävät ainakin yhtä hyvin kuin Sakon ja Lapuan .30-06 Spr.ä tehdyt.
-
John Moses
- kaartsotvm3

- Posts: 569
- Joined: Mon Feb 13, 2006 9:04
Re: PPU hylsyt
Olen käyttänyt 53 R:rää, hyvin pelaa, ei mitään ongelmia ainakaan about viidellä jälleenlatauskerralla.

