Page 1 of 1
VPT / Lapua
Posted: Sun Sep 07, 2008 20:01
by J
Saako joku selville millon nämä paukut on tehty?
Intin paukku lootan päälle on liimattu valkoinen tarra jossa seisoo:
L Patruuna Tehdas Lapua OY
Cartridge Factory Lapua LTD
30kpl
7.62 X 39 / S 405
Harjoitus Patruuna
resirviläiskäyttöön
4317232
ostin taas reilut 500kpl noita. Laatikko on siis se intin 30kpl loota.
Posted: Mon Sep 08, 2008 17:32
by Ritter
Katso hylsyn kannasta.Laatikossakin pitäisi olla joku merkintä joka ilmoittaa latauspäivän.Pelkän eränumeron perusteella on vähän vaikea tietää.
Posted: Mon Sep 08, 2008 20:17
by Hammer
1990 edellyttäen että tuo on eränumero
Posted: Tue Sep 09, 2008 0:04
by sovmil
Muistelen samnkaltaisia kaupasta ostaneeni n. 10v sitten.
Niistä tosiaan oli "revitty" PV.n teksti tarra irti ja laitettu tuo J.n
mainitsema tilalle.
Re: VPT / Lapua
Posted: Sun Sep 21, 2008 19:12
by sovmil
Mikä vuosileima hylsyssä ?
Re: VPT / Lapua
Posted: Sun Sep 21, 2008 19:35
by J
sovmil wrote:Mikä vuosileima hylsyssä ?
En oo raaskina aukasta vielä kun ovat niin koreissa paketissa

Re: VPT / Lapua
Posted: Sun Sep 21, 2008 19:42
by sovmil
Aika hyvä vastaus !
Hehheh...
No,ittellänikin olevat 2 rasiaa pysyy avaamattomana...ei pysty tarkistamaan.
Tosin kokoelmaan semmosen joskus lisäsin,kun niitä tuli ammuttua.
Ei ole tullut luetteloitua hankittuja patruunoita...vielä...kään...mitenkään.
Mikä kyllä olisi pitänyt tehdä !