Tällainen on ebayssa myynnissä. Monta kuvaa idän sotaretkeltä.
http://cgi.ebay.co.uk/800-WWII-GERMAN-P ... 240%3A1309
78. Panssaritykistörykmentin kuva-albumi
Re: 78. Panssaritykistörykmentin kuva-albumi
Hyviä otoksia sodasta aseineen,vankeineen,tuhoutuneiden tankkien kuin lentokoneidenkin osalta.
Tosi hyviä kuvia...
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
Huomasitteko kuvissa, jotain puolivälin jälkeen, kuvan, jossa saksalaissotilas naputtelee ristiä kasaan. Siinä hänellä on kädessään jonkinlainen sorkkaraudan ja kirveen yhdistelmä, josta täälläkin oli puhetta. Lieneekö pioneerikirves?
Last edited by mosu on Mon Dec 01, 2008 11:02, edited 1 time in total.
Tuollaisella kokoelmalla on melkoinen historiallinen ja tutkimuksellinen arvo.
Niin, ja varmasti myös rahallinen. Nyt hinta on vähän reilut 1 000 USD, mutta saa nähdä mihin se kipuaa. Huutokauppa päättyy itsenäisyyspäivänä, että napatkaa sitä ennen itsellenne mielenkiintoisimmat kuvat.smokeball wrote:Tuollaisella kokoelmalla on melkoinen historiallinen ja tutkimuksellinen arvo.
Kallista on ? ja kun vielä kaikki kuvat saa nähtäväksi näinkin laajalti myynti-ilmoituksessa... mutta hyvää kuvamateriaalia ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
78. panssaritykkirykmentti on kuulunut saksan 7. panssaridivisioonaan, joka taisteli 41-42 itärintamalla ja uudelleen helmikuu 43 jälkeen välillä käväisten Ranskassa... V
- j o n i -
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
78. panssaritykkirykmentti on kuulunut saksan 7. panssaridivisioonaan, joka taisteli 41-42 itärintamalla ja uudelleen helmikuu 43 jälkeen välillä käväisten Ranskassa... V
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
-
- res vänr
Kuvia on skannattu ilmoitukseen n.320 kahdeksasta sadasta...Rokka wrote:Kallista on ? ja kun vielä kaikki kuvat saa nähtäväksi näinkin laajalti myynti-ilmoituksessa...
GOTT MIT UNS
Joo, sori tarkoitin kapulakielelläni tätä, että näytetään näinkin laajalti materiaalia ?High Power wrote:Kuvia on skannattu ilmoitukseen n.320 kahdeksasta sadasta...
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."