"...И вот ты лежишь ночью в зоне, и хабар рядом, и неизвестно, то-ли он просто лежит, то-ли тихо тебя убивает..." ("Пикник на обочине" - А. и Б.Стругацкие)
"...И вот ты лежишь ночью в зоне, и хабар рядом, и неизвестно, то-ли он просто лежит, то-ли тихо тебя убивает..." ("Пикник на обочине" - А. и Б.Стругацкие)
...täytyy väkisin ajaa itsestä tunnustus esiin...OLEN KADE OLEN KADE...OLEN NIIN KATEELLINEN TÄLLAISISTA LÖYDÖISTÄ ETTÄ IHAN SATTUU SAATANA.ai kun helppasi.
Hyvät on mestat chetlanen myllätä maastoa, vaikka en itse tuota tekisikään. Eniten ihmetyttää tuo kypärän nahkojen ja Parabellumin kotelon säilyminen noin hyväkuntoisina syvällä maan sisällä.
Säilyttäminen edelleen onkin sitten työläämpi asia. Pitää pestä ja kuivatus tehdä varmaan jonkin lestin päällä tai korvata öljyllä vesi... menee arkeologian puolelle
Viro, Aunus, Karjalan kaunis maa, yks suuri on Suomen valta. Ylituubamestari
reka65 wrote: ...täytyy väkisin ajaa itsestä tunnustus esiin...OLEN KADE OLEN KADE...OLEN NIIN KATEELLINEN TÄLLAISISTA LÖYDÖISTÄ ETTÄ IHAN SATTUU SAATANA.ai kun helppasi.
Onko muita saman fiiliksen jakavia
Oletko sittenkin kade kun proteesi paja saa uuden asiakkaan
reka65 wrote: ...täytyy väkisin ajaa itsestä tunnustus esiin...OLEN KADE OLEN KADE...OLEN NIIN KATEELLINEN TÄLLAISISTA LÖYDÖISTÄ ETTÄ IHAN SATTUU SAATANA.ai kun helppasi.
Onko muita saman fiiliksen jakavia
Oletko sittenkin kade kun proteesi paja saa uuden asiakkaan
Niin no venäläisten pajojen proteeseihin en välittäisi tutustua.Kuinkahan usein venäjän kaivuuhommissa olevat kuolevat tai menettävät jonkun raajansa
Ainakin kerran vuodessa siellä joku räjähtää ilmaan. Ei tosin kaivu hommissa, vaan purkaessa. Ei ne kaikki niin herkkiä räjähtämään ole. Vähän ikäänkuin extreme urheilua yhdistettynä tienaamiseen.
Korsulla ja sen kavereilla on melkoisia löytöjä tilillänsä...
Haudankaivaja wrote:Hyvät on mestat chetlanen myllätä maastoa, vaikka en itse tuota tekisikään. Eniten ihmetyttää tuo kypärän nahkojen ja Parabellumin kotelon säilyminen noin hyväkuntoisina syvällä maan sisällä.
Oliko kotelossa Parabellumi? Näyttäisi olleen kun on ryhdissään, eikä linttanassa saven painamana.
Där stridde en skara av trofasta män, till de yttersta skären trängda
bland holmar och klippor de kämpade än med räddningens vägar stängda.
(H.Berndtson, Hyllning till Pellingekåren)
Jänniä löytöjä. Kyllähän savikossa varmaan säilyy hyvin nahkoja myöten. Sama koskee myös räjähde hekkyyttä , jos on houno tuuri. Olisikohan pari vuotta taaksepäin Kiestngissä sattui kaivajille ns työtapaturma , jossa kuoli yksi jehu ja toinen lloukkaantui vakavasti kranattiräjähdyksessä. Paikallisessa Karjalan maa lehdessä on usein juttuja maastolöydöistä . Esim oli löytynyt useita Sakujen jäänteitä ja kun paikkaa tutkittiin kävi ilmi ,että siinä oli ollut jsp ja kaatuneet oli haudattu paikalle vainajien nimetkin saatiin selville. Toinen juttu koski SS div Nordin kaatuneita jotka olivat Norjalaisia vapaaehtoisia muistinimukaan heistä ilmoitettiin Norjan viranomaisille.