...
Re: CCCP AK47 taittoveitsi / pistin.
Kiinalaista krääsää jota ei oikeasti käytetä/ole käytetty missään pistimenä, eikä sen "kiinnityssysteemi" tiettävästi sovi edes AK:n pistinkiinnitykseen. Ei myöskään perustu suoraan mihinkään oikeaan pistimeen.Anska wrote: Minulla on tällänen CCCP AK47 taittoveitsi / pistin.
Oli tehty missä tahansa, mutta on LELU!
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
Viipurin tori tavaraa, ei todellakaan käy mihinkään aseeseen. Noita on useampaa siellä myynnissä kokoa isoin on todella iso.
Lähinnä kirpputori tavaraa. Nätisti tehty mutta ns turistimilitariaa.
Lähinnä kirpputori tavaraa. Nätisti tehty mutta ns turistimilitariaa.
Ai "CCCP" viittaa nyt sitten muka Puolaan?Anska wrote: Erittäin hieno taitto veitsi ja tehty Puolassa eikä ole mikään lelu!!!
Mennääs vähän idemmäs - Indonesialainen webbikauppa:
https://gdeanshop.wordpress.com/2012/07/12/ak47-long/
Tietänet mitä Made in China tarkoittaa.
Tuo 100.000 indonesian rupian hinta vastaa 6,3 euroa. Euroopassa hinnat yleisesti webbikaupoissa näköjään luokkaa 12 - 15 euroa.
Älkää viittikö!
Jos minä kirjoitan jotain foorumii, nii saman paskan jauhajat ovat perässä kuin mitkäkin rakkikoirat!!!!!!!!!!
t.Anska
Jos minä kirjoitan jotain foorumii, nii saman paskan jauhajat ovat perässä kuin mitkäkin rakkikoirat!!!!!!!!!!
t.Anska
Adolf Ehrnrooth:" Kotka on laskeutunut".
Minä tulkitsin tuon ensimmäisen postauksesi tuon veitsen kuvien kanssa niin että halusit esitellä sitä ja kysyä lisätietoja. Mihin vastasin sitten antamalla niitä lisätietoja. Koko jutun opetus lienee - jos tiedot eivät kelpaa, niin ehkä sinun ei kannatta sitten kysyä.