Voi voi, herra Urea...ei ku Ulea myy jälleen huuto.netissä tuotteita joita ei ole olemassakaan, tai ainakin itse olen elänyt siinä uskossa kaikissa keskusteluissa ulkomaisilla foorumeilla ns. SS 98 pistimistä !
siis noiden pistimien kuuluisi olla täytää fuulaa, fantaasiaa yms.
Yksi asia on totta. "Kohde on mielestäni harvinainen" varmasti on,koska näitä on vain tämä yksi kappale ja sen on myyjä itse tehnyt täytyy myöntää,että kyllä äijä on taitava,vaikka käyttääkin kykyjään pimeyden töihin
pikaisesti käväisin katsastamassa tilanteen tuolta axis foorumilta ja heti osui silmään, kuvaa kun katsoo, Ulean WaA883 löytyy ja vapauttimen nupissakin mielestäni sama numero ?
883 on hyvin yleinen numero, lähes kaikki Solingenin alueella tehdyt pistimet vuoteen -42 saakka ovat tietääkseni leimattu tällä numerolla. Solingenissahan noita veitsitehtaita piisasi...
"...И вот ты лежишь ночью в зоне, и хабар рядом, и неизвестно, то-ли он просто лежит, то-ли тихо тебя убивает..." ("Пикник на обочине" - А. и Б.Стругацкие)
"...И вот ты лежишь ночью в зоне, и хабар рядом, и неизвестно, то-ли он просто лежит, то-ли тихо тебя убивает..." ("Пикник на обочине" - А. и Б.Стругацкие)