Mikä pussukka?
Mikä pussukka?
Tälläisen käyttötarkoitusta ja arvoa ihmeteltii kaverin kanssa, viisaammat valaiskoot meitä
Sotiemme Veteraanit
KIITOS 1939-1945
KIITOS 1939-1945
- Ned Flanders
- kenr
Re: Mikä pussukka?
tuollainen US Army leimattu oli mulla hetken koululaukkuna 70/80-luvun vaihteessa, ei ollut kauheen kätevä kuitenkaan kun tuo suu oli aina apposen auki
"Emme ole puolalaisia. Sellaista ei voisi tapahtua täällä"
- kenraali M. Gamelin saadessaan v 1940 varoituksen siitä että saksalaiset voisivat käyttää ranskalaisia vastaan Puolassa soveltamaansa blitzkrieg-taktiikkaa...
- kenraali M. Gamelin saadessaan v 1940 varoituksen siitä että saksalaiset voisivat käyttää ranskalaisia vastaan Puolassa soveltamaansa blitzkrieg-taktiikkaa...
Olisiko ko. US-härpäke ollut ajoneuvoihin kuuluva kokoontaittuva vesiämpäri?MAT wrote:tuollainen US Army leimattu oli mulla hetken koululaukkuna 70/80-luvun vaihteessa, ei ollut kauheen kätevä kuitenkaan kun tuo suu oli aina apposen auki
en vannomaan mene mutta minusta se oli melkein kuin näissä kuvissa näkyvä. Pehmeä ja haisi hevosille (tai ainakin heinälle )!Jäger61 wrote:Olisiko ko. US-härpäke ollut ajoneuvoihin kuuluva kokoontaittuva vesiämpäri?MAT wrote:tuollainen US Army leimattu oli mulla hetken koululaukkuna 70/80-luvun vaihteessa, ei ollut kauheen kätevä kuitenkaan kun tuo suu oli aina apposen auki
US-ajoneuvo "ämpärit" oli tehty suht saman värisestä tukevasta canvas-kankaasta.MAT wrote:en vannomaan mene mutta minusta se oli melkein kuin näissä kuvissa näkyvä. Pehmeä ja haisi hevosille (tai ainakin heinälle )!Jäger61 wrote:Olisiko ko. US-härpäke ollut ajoneuvoihin kuuluva kokoontaittuva vesiämpäri?MAT wrote:tuollainen US Army leimattu oli mulla hetken koululaukkuna 70/80-luvun vaihteessa, ei ollut kauheen kätevä kuitenkaan kun tuo suu oli aina apposen auki
...muistuu mieleen että kangas oli karhea eli se ei vaikuttaisi ämpärikankaalta...Jäger61 wrote:US-ajoneuvo "ämpärit" oli tehty suht saman värisestä tukevasta canvas-kankaasta.MAT wrote:en vannomaan mene mutta minusta se oli melkein kuin näissä kuvissa näkyvä. Pehmeä ja haisi hevosille (tai ainakin heinälle )!Jäger61 wrote:Olisiko ko. US-härpäke ollut ajoneuvoihin kuuluva kokoontaittuva vesiämpäri?MAT wrote:tuollainen US Army leimattu oli mulla hetken koululaukkuna 70/80-luvun vaihteessa, ei ollut kauheen kätevä kuitenkaan kun tuo suu oli aina apposen auki
"Aina on yritettävä
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
Kiitos, ei ollut ämpäri mitä kouluun hetken aikaa retuutin!igorrock wrote:Tuossapa kangasämpäri, noin vertailun vuoksi:
http://www.flickr.com/photos/whitebutton/3469808090/
Voi olla että muisti tekee sen verran tepposet että siinä olikin tuo SA-leima... Joku leima oli, siitä olen varma.