Viimeisin hankintasi 3
-
- sotvm3
Re: Viimeisin hankintasi 3
Itä-saksalaiset marssisaappaat, hinta 19 euroa?
Ehkä eivät, mutta mulla oli kerran vastaavat ja niin hirveitä kenkiä en ole ikinä jalassani pitänyt. Sen lisäksi että ne hiersivät jalat paskaksi heti, niissä ei ollut MITÄÄÄÄN pitoa lumisilla keleillä. Vedin niillä rönät kolme kertaa yhden kävelylenkin aikana, jolloin tuli koko 10 vuoden kaatumiskiintiö täyteen.
Ehkä eivät, mutta mulla oli kerran vastaavat ja niin hirveitä kenkiä en ole ikinä jalassani pitänyt. Sen lisäksi että ne hiersivät jalat paskaksi heti, niissä ei ollut MITÄÄÄÄN pitoa lumisilla keleillä. Vedin niillä rönät kolme kertaa yhden kävelylenkin aikana, jolloin tuli koko 10 vuoden kaatumiskiintiö täyteen.
Voi h..tti,varsinaiset itäiset nopean maastoutumisen ihmeetBushmaster wrote:Itä-saksalaiset marssisaappaat, hinta 19 euroa?
Eipä silti minua kyllä olisivat moiset kiinnostaneet.
Saksalaiset ovat aina olleet aikaansa edellä.Tuokin mies hiphoppaa aivan selvästi,jo yli 70 vuotta ennen amerikkalaisiaOlof wrote:Bushmaster wrote:Vedin niillä rönät...
-
- sotvm3
Mulla on ne vissiin vielä jossakin tuolla varastossa. Mun puolesta saisit ne vaikka ilmaiseksi pois kuljeksimasta, jos joskus satun löytämään ne.reka65 wrote: Voi h..tti,varsinaiset itäiset nopean maastoutumisen ihmeet
Eipä silti minua kyllä olisivat moiset kiinnostaneet.
-
- res vänr
M19 pisla tuli hommattua.
Tälläinen tehdas uusi Zt.Z.S/30 aikasytytin bakeliittikotelollaan 8,8cm Flak 18(88 ItK/37 RMB) tykin sirpalekranaatille.Tästä on enää vaikea laittaa paremmaksi ainakaan kunnon puolesta.
Last edited by jiipee76 on Sun Dec 18, 2011 19:57, edited 1 time in total.
Noita koteloita olen joskus nähnyt, mutta tuo on kyllä hienokuntoinen paketti, onnittelut löydöstä!
"Aseeton kansa on kelvoton!" J.V. Snellman
Koiran hankin isänpäivän kunniaks Puhas rotunen Norjan harmaa Suomen pystykorva, taitaa tuossa saksanpaimenkoiraakin olla. Eli vastarintaliikkeen suojeluskuntalainen ja lapinpolttaja siis... asevelikoira
VRV - J
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -
Älä nyt loukkaanu mutta mitäs tällä koiralla meinaat tehrä ? Mulla on ajokoira ollu ajamista varten(jänis ,kettu ja marjastajat),Muut koirat sitten ovatkin olleet sellaisia "Saappaan kiillottajia". Täytyy myöntää että taas tekis koiraa mieli ,mutta se nainen joka asuu meillä ,eikä edes ole sukua.Mutta on kumminkin lasteni Äiti on erimieltä.J wrote:Koiran hankin isänpäivän kunniaks Puhas rotunen Norjan harmaa Suomen pystykorva, taitaa tuossa saksanpaimenkoiraakin olla. Eli vastarintaliikkeen suojeluskuntalainen ja lapinpolttaja siis... asevelikoira
Meinasin maalintumetälle opettaa ja onhan tuosta seuraakin.caporal wrote: Älä nyt loukkaanu mutta mitäs tällä koiralla meinaat tehrä ? Mulla on ajokoira ollu ajamista varten(jänis ,kettu ja marjastajat),Muut koirat sitten ovatkin olleet sellaisia "Saappaan kiillottajia". Täytyy myöntää että taas tekis koiraa mieli ,mutta se nainen joka asuu meillä ,eikä edes ole sukua.Mutta on kumminkin lasteni Äiti on erimieltä.
VRV - J
Riippuen perimästä, mutta hirvikoirahan Norjanharmaa on luonteeltaan.J wrote:Meinasin maalintumetälle opettaa ja onhan tuosta seuraakin.caporal wrote: Älä nyt loukkaanu mutta mitäs tällä koiralla meinaat tehrä ?
Siihen päälle mikäli verenperintöä löytyy ja jaksat opettaa niin metsäkanalinnut menee repertuaariin vallan hyvin.
Onnittelut ja hyviä haukkuja!
- Tässä täytyy tietysti ottaa huomioon se, että luvallisten ja toisaalta luvattomien aseiden kohdalla pätevät täysin erilaiset lainsäädäntömuutokset ja erilaiset toimet, sanoo Holmlund.
Vähän uutta tavaraa kokoelmiin:
Last edited by jiipee76 on Sun Dec 18, 2011 19:58, edited 1 time in total.