7,65:llä on tullut naksittua
voin tuota kaavaa kokeilla kun tulee vapaa hetki
Pellumin jouset
Re: Pellumin jouset
Laineissa Laatokan mahti,kenkään ei kahlita voi
Veljet sen rantoja vahti,konsa on koittava koi?
Veljet sen rantoja vahti,konsa on koittava koi?
Minulla on nro.tarkka bellumi mutta rekyylijousta on edellinen omistaja katkaissut,nyt jousen pituus 73 mm.Lataan 5.5 grammasta luotia N340 ruudilla 0.29 grammalla,tollaseen olen päätynyt kun 0.27 grammalla ei enää lataa.
Pystyykö aseesta näkemään koska on liian kova latinki ja liikkuvat menee kovaa vasten,siis ennen kuin nivelet pettää.
Kaliperi tietysti 7.65.
Pystyykö aseesta näkemään koska on liian kova latinki ja liikkuvat menee kovaa vasten,siis ennen kuin nivelet pettää.
Kaliperi tietysti 7.65.
Last edited by V.Pa on Mon Nov 14, 2011 11:52, edited 1 time in total.
Totaku jollai määrätyillä patruunoilla lataa ja toimii ,mutta kun ei jätä liikkuvia taka viimeisin jälkeen ? Liian mietojako vai missä vika ? Cal 7.65.
Pakko kysyä. jääkö liikkuvat taakse jos vedät luistia käsin ja on tyhjä lipas sisällä? Meinaan minun Bellumin alkuperäisessä lippaassa latausnappi "irvistää" yläreunasta niin, ettei napin reunus mahdu nousemaan tarpeeksi ylös nostamaan luistisalpaa. Mec-garin tarvikelippaalla luistinsalpa toimii.
Ei nyt ole tarvikelippaita käytettävissä. Pari puu ja yks alumiiniperäinen. Luisti jää kyllä taakse tyhjänäojh wrote:Pakko kysyä. jääkö liikkuvat taakse jos vedät luistia käsin ja on tyhjä lipas sisällä? Meinaan minun Bellumin alkuperäisessä lippaassa latausnappi "irvistää" yläreunasta niin, ettei napin reunus mahdu nousemaan tarpeeksi ylös nostamaan luistisalpaa. Mec-garin tarvikelippaalla luistinsalpa toimii.
Mikäli luistinpidätinsalpa on aseessa paikoillaan niin ongelma johtuu melko varmasti ojh:n kuvailemasta syystä. Mikäli näin on asian laita niin alapäin vääntynyttä latausnastaa ei kannata yrittää vääntää takaisin suoraksi, todennäköisesti katkeaa, nimim. kokemusta oncaporal wrote:Totaku jollai määrätyillä patruunoilla lataa ja toimii ,mutta kun ei jätä liikkuvia taka viimeisin jälkeen ? Liian mietojako vai missä vika ? Cal 7.65.
"Aseeton kansa on kelvoton!" J.V. Snellman
Juu ei auta pirellä vanhoja vehkeitä,hajoo vaan.Eipä siittä haittaa ole vaikkei luisti jää taakse .Kunhan muuten tarkistaa aseen ammunnan jälkeen ettei patruunapesään/lippaaseen jää patruunoita.markham wrote:Mikäli luistinpidätinsalpa on aseessa paikoillaan niin ongelma johtuu melko varmasti ojh:n kuvailemasta syystä. Mikäli näin on asian laita niin alapäin vääntynyttä latausnastaa ei kannata yrittää vääntää takaisin suoraksi, todennäköisesti katkeaa, nimim. kokemusta oncaporal wrote:Totaku jollai määrätyillä patruunoilla lataa ja toimii ,mutta kun ei jätä liikkuvia taka viimeisin jälkeen ? Liian mietojako vai missä vika ? Cal 7.65.
Midwayn hinnoittelu on perseestä ja sääntöjen vastaista, kun hinnat ovat ilman alvia. Jos joku on tilaamassa Wolfilta hilppeitä, niin laittaa yv. Maksan kulut kotimaasa ja osallistun myös muuhun rahtiin.