Venalainen Sissimuona
Re: Venalainen Sissimuona
Kyllä minuakin kiinnostaa - Chetlanen, jos suostut postittamaan tavaran minulle (minä tietysti maksan), niin 2 annosta, kiitos! Asun täällä länsirannikolla, joten hakemaan en pääse.
Taifun - mistä tuota jenkkien muonaa voi tilata tuohon hintaan?
riude wrote:Chetlane, mistä liikkeestä Pietarista noita saa ostettua?
Osoitetta tai karttalinkkiä?
Tidatko mitaa tarkoitaa PRAPORCHIK?
- Attachments
-
- praporshik.png
- (7.65 KiB) Downloaded 1773 times
http://viewitem.eim.ebay.fi/1114-BRANDN ... 05974/itemCanet wrote:Kyllä minuakin kiinnostaa - Chetlanen, jos suostut postittamaan tavaran minulle (minä tietysti maksan), niin 2 annosta, kiitos! Asun täällä länsirannikolla, joten hakemaan en pääse.
veli taifun, ymmärsinkö oikein tuosta paketin kylestä, että ko. muona pittää säilyttää plusan puolella...
Siinä tapauksessa epäkuranttia muonaa pohjolan oloihin
Siinä tapauksessa epäkuranttia muonaa pohjolan oloihin
6.D; primus inter pares.
Koko teksti varoittaa vain käsittelemästä pakkausta kovakouraisesti 0 fahrenheitissä eli noin -17celsiusasteessa.
Pakkanen ei osaa lukea valmistusmaata, suomalaisten taistelumuoninen "nautittavuus" on tuossa lämpötilassa omaa luokkaansa eikä ole ihan muutama kerta kun kylmäsen keittopurkkeja ja pasteijatuubeja on sulateltu takin sisällä ja pasin konetilassa sama koskee myös naapurin muonia.
Pakkanen ei osaa lukea valmistusmaata, suomalaisten taistelumuoninen "nautittavuus" on tuossa lämpötilassa omaa luokkaansa eikä ole ihan muutama kerta kun kylmäsen keittopurkkeja ja pasteijatuubeja on sulateltu takin sisällä ja pasin konetilassa sama koskee myös naapurin muonia.
Bueno,
ja nivusissahan pidetään patruunaatkin muonan ohella käyttövalmiina...
Pitäis oikiastaan valveutuneen/omistaan huoltakantavan ylläpidon tehdä tuollainen kansainvälinen muonatesti areenamiehistölle,
upseeristohan ei itse kokkaile vaan testaa konjamiini- ja jallueliksiirin pakkaskestoa.
jk.haen ja lahjoitan arvon ylläpidolle testiä varten annoksen idänmuonaa, jos joskus saisin tietää sant peteristä sen puodin ossoitteen.Tuo aliluti mitään tietoa lisää...
ilm. käyn ko. kyläsä juhlistaessani martinpäivää.
ja nivusissahan pidetään patruunaatkin muonan ohella käyttövalmiina...
Pitäis oikiastaan valveutuneen/omistaan huoltakantavan ylläpidon tehdä tuollainen kansainvälinen muonatesti areenamiehistölle,
upseeristohan ei itse kokkaile vaan testaa konjamiini- ja jallueliksiirin pakkaskestoa.
jk.haen ja lahjoitan arvon ylläpidolle testiä varten annoksen idänmuonaa, jos joskus saisin tietää sant peteristä sen puodin ossoitteen.Tuo aliluti mitään tietoa lisää...
ilm. käyn ko. kyläsä juhlistaessani martinpäivää.
6.D; primus inter pares.
-
- kaartylik
Oikeaa kauppaa Pietarissa ei ole.
Se on nettikauppa joka toimii Moskovasta ja toimittaa tilaukset.
Veli chetlanen on hieman arvoituksellinen , chetlasella taitaa olla joku tuttu Pietarissa joka tilaa noita muonia.
Ja jos joku ei tienyt niin прапорщик on alin upseerin arvo , sen voi suomentaa aliluutnantiksi kuten JR33 mainitsi.
Tuo on korkein arvo jonka voi saada ilman upseerikoulutusta , usein tuo arvo voi olla sopimussotilailla.
Veli chetlanen on hieman arvoituksellinen , chetlasella taitaa olla joku tuttu Pietarissa joka tilaa noita muonia.
Ja jos joku ei tienyt niin прапорщик on alin upseerin arvo , sen voi suomentaa aliluutnantiksi kuten JR33 mainitsi.
Tuo on korkein arvo jonka voi saada ilman upseerikoulutusta , usein tuo arvo voi olla sopimussotilailla.
On praporzik ja (vanhempi) Starssi praporzik! Aliluutnanti on myös venäjällä , minun tietojen tutkimusten mukaan on vastaava arvolta sotilasmestari !freedomfighter wrote:Oikeaa kauppaa Pietarissa ei ole.
http://en.wikipedia.org/wiki/Army_ranks ... Federation
Jaahas se on sitten laitettava sähköiskukirje Pietarilaiselle mökkiukolle, saa tilata ja tuoda tullessaan. Tässä hyvää hyvyyttään mökkilöitä kunnostella...freedomfighter wrote:Oikeaa kauppaa Pietarissa ei ole.
...
Veli taifun hommaa läntisiä sapuskoita niin saa ylläpito testitöpinän talvipakkasilla aikaan.
6.D; primus inter pares.
Samalla kannalla Ivanin kanssa - sotilasmestarista on kyse. Monissa asevoimissa sotilas/erikoismestarit muodostavat oman arvoluokkansa upseerien ja aliupseerien väliin. Näinhän oli ennen Suomessakin. Sotilasmestariksi nousevat yleensä parhaat aliupseerit (no, millä se sitten missäkin arvostellaan..), mutta ilmeisesti jossain asevoimissa siihen tullaan koulutusteitse jo suhteellisen lyhyeällä palvelushistorialla. Sotilasmestariarvoja on eri maissa ollut 1..5.
Takaisin itse pääasiaan: Onkos joku ehtinyt näitä idän herkkuja jo maistelemaan? Tässä vesikielellä (ja jääkin, kun ei ole oikein mitää järkevää asiaa sinnepäin ja pelkästään sissimuonan takia en lähde..) odotellaan tuloksia..
Takaisin itse pääasiaan: Onkos joku ehtinyt näitä idän herkkuja jo maistelemaan? Tässä vesikielellä (ja jääkin, kun ei ole oikein mitää järkevää asiaa sinnepäin ja pelkästään sissimuonan takia en lähde..) odotellaan tuloksia..
Pietarissa ei myymälä muona/
voi loytyy pilka armean kauppassa hintaa 800rub lian kallis
http://www.voentorgspb.ru
voi loytyy pilka armean kauppassa hintaa 800rub lian kallis
http://www.voentorgspb.ru
Ainekset:fg47 wrote:Moi taas!
En vieläkään oppinu venättä,vaikka luin läpi yön pravdaa.
Chetlanen kerro/suomenna mitä herkkua noi purkit/paketit sisältää!!
Pystyiskö noita suomeen asti saada?
Meinaan mitä itse olen ven.säilykkeitä popsinu hyviä oli.
1. Naki leipa 1 luokka 200 g.
2. Lihasäilykkeet 250g.
3. Säilykkeet liha tai jauheliha maksapasteijaa 100 g.
4. Säilykkeet-vihannes 250g.
5. Purkitettu lihaa ja vihanneksia.250g
6.vihanneksia välipaloja 100 g.
7. kuiva tonic juoda 30 oz.
8. Kuiva maitojuoma 30 oz.
9. Hedelmähyytelöt 45 g.
10. Suklaa 50 oz.
11. Natural pikakahvi 2 oz.
12. suolaa 5 g.
13. Pepper 1 oz.
14. Sokeri 60 g.
15. Tea musta 4 g.
16. Monivitamiini pillereitä (kpl) 1
17. kuiva spirti
18.tulitikut6 kpl.
19. veden desinfiointi (to-t)
20. Muovilusikka 3 kpl.
21. Desinfiointipyyhkeillä 3 kpl.
22. Paskapaperi 3 kpl.
Chetlanen, Mozgi ne jebi ! nu....si mne jostakin vähintään linkii!
Kevällä on englantin meno ja sielä ei ole aikaa etsii kaikenlaisia burgerikioskejä!
Kevällä on englantin meno ja sielä ei ole aikaa etsii kaikenlaisia burgerikioskejä!
Emotikonin perustell syö Svinja pragljatöi (kirottu sika) omia säilikeittä!
Canet wrote:Samalla kannalla Ivanin kanssa - sotilasmestarista on kyse. Monissa asevoimissa sotilas/erikoismestarit muodostavat oman arvoluokkansa upseerien ja aliupseerien väliin. Näinhän oli ennen Suomessakin. Sotilasmestariksi nousevat yleensä parhaat aliupseerit (no, millä se sitten missäkin arvostellaan..), mutta ilmeisesti jossain asevoimissa siihen tullaan koulutusteitse jo suhteellisen lyhyeällä palvelushistorialla. Sotilasmestariarvoja on eri maissa ollut 1..5.
- Attachments
-
- 320200_456659554355842_2008395593_n.jpg
- Ivan on sen takia Praporin hahmon iotselle ottanut, että, ulkomuotolta, ivan sopisi sihen ! Moraaali oli myös joskus samanlainen (ennen Suomen muutoa) Kaikki mika liikku on arvo, ja tätä arvoa onmahdollininen muuta nestemmäiseksi! Ja näin tä,ä elämä kulke Rühmäjohtajana!
- (92.17 KiB) Downloaded 878 times