Jos nyt oikein ymmärsin aamun lehdestä, kaivauksia jatketaan ensikesänä, eduskunta on myöntänyt 100.000 ecun lisämäärärahan kaivausten jatkamiseen.
Aamunlehdessä oli myös mahdollisia kiinnostavia kaivuupaikkoja, mm. vanha ampumarata ja leirikenttä. Itse olen luullut "leirikentän" olevan toisessapaikan, mutta paikalta on "syväkurkun" ja edesmenneen torivalvoja Koistisen mukaan löytynyt 1970 luita ! No vasta viime viikonloppuna tulin kävelleeksi tuolla leirialueen rantamaastossa, alue on käsittämättömän erikoinen, siis itse en Lappeenrantalaisena alueella ole aiemmin käynyt, alue on rämettynyt, paljon erilaisia kaivantoja ja nuorempaa puustoa, no kun oman mielikuvituksen päästää valloilleen voisi kuvitella sieltä löytyvän vaikka mitä !
Mutta ystävämme Antti O.A. kirjoitti taas aamun lehdessä, suu vaahdoten, nyt puolustellakseen tuota aiemmin kirjoittamaani teloitusmateriaalin supistumista 490=>alle 80 että on se 80 miestäkin suuri luku se, no niin on, mutta kun taas samoihin lähteisiin viitaten tuosta 80 miehestä suurin osa saattoi jäädä Viipuriin kaatuneina, Upseereita oli useita nimeltä mainittuja, joita miehet kertovat jääneen heidän poistuttua taitelemaan tai makaamaan kuolleena kentälle. Mielestäni AOA tarrautuu jälleen korkinpalaan kelluakseen uponneen laivan jäämistössä...
...ja kauniiksi lopuksi voisin jälleen mainita, kyllä Huhtiniemestä lisää rumihia vielä löytyy...
Hyvää ja mielikuvituksellista Joulua kaikille !
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."