Tsekeistäkö tuon löysit? Mielenkiintoinen variaatio.Voisi olla ihan hauska ampuakkin...
Pari ameriikan heppua on ollut jo vuosia valmiina tappamaan toisensa juuri SVT40-karabiinin vuoksi. Toinen kun väittää että niitä ei koskaan tehty tehdastekoisena ja toinen väittää että on. Niillä oli muutama vuosi sitten hirmuinen sota netissä

Sattuiko kukaan muu seuraamaan , oli hauska seurata,mitä ne seuraavaksi keksii.Niissä jutuissa mentiin jo aika pitkälle henkilökohtaisuuksiin...