...Jospa nyt silti ihan pikkaasen rauhoituttaisiin.jyri.h wrote:Jaa, venäläisiä sotavankeja ammuttiin suomalaisten leireillä. Mitä sitten?
Miksi vitun helsingin puna-sanomat ei kirjoita - - -
Omia ajatuksiaan ja mielipiteitään voi toki aina hyvinkin vapaasti ilmaista, ...mutta tuonlaatuinen kirjoittaminen alkaa jo ainakin omasta mielestäni olla vähän siinä "rajoilla" muuten tällä aika hyvin asialinjalla pysyvällä foorumilla. Antaa nimittäin äkkiä hiukan määrätynsuuntaista kuvaa vaikkapa satunnaisesti foorumille eksyneille surffaajille... En nyt kannata mitään raskasta sensuuria, mutta jokainenhan voi harrastaa ehkä sitä pientä suodattelua kirjoitellessaan, vaiko mitä?
Ja lisäksi kun on vastikään iskenyt voimaan tuo uusi RL 11 luku 10 § (11.4.2008/212), jonka mukaan kuka tahansa satunnainen ja herneen nenääsä ottanut ja pykäliä tunteva surffailija voi näpytellä seurantapyynnön "sinilakkien" listoille... Ei antaisi välttämättä muuten niin asiallisesta harrastajajoukostamme kovin hyvää kuvaa.
Itsellänikin luonnollisesti on niitä määrättyjä antipatioita tuolla aamuauringon puolella olevasta "seinänaapuristamme", mutta koetan ainakin itse olla liikoja agitoimatta ja polttelematta kenenkään lippuja (vaikka onpa kieltämättä nyt joku hiukan tylympikin veto joskus itseltänikin irronnut)...
Meinaan sitä nyt vain, että pidetään jutut edes suurinpiirtein noilla asialinjoilla, ollaan sitten itse niistä kuinka jyrkkää mieltä tahansa.
Ja enemmän kai ratkaisee se miten jotain kirjailee, kuin että mitä kirjoittaa...
...Ok?
(Ps. Elkää nyt silti sydämistykö, en minä tästä tämän enempää kinaamaan ala...)