Saako joku selville millon nämä paukut on tehty?
Intin paukku lootan päälle on liimattu valkoinen tarra jossa seisoo:
L Patruuna Tehdas Lapua OY
Cartridge Factory Lapua LTD
30kpl
7.62 X 39 / S 405
Harjoitus Patruuna
resirviläiskäyttöön
4317232
ostin taas reilut 500kpl noita. Laatikko on siis se intin 30kpl loota.
VPT / Lapua
VPT / Lapua
VRV - J
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -
Re: VPT / Lapua
Mikä vuosileima hylsyssä ?
Re: VPT / Lapua
En oo raaskina aukasta vielä kun ovat niin koreissa paketissasovmil wrote:Mikä vuosileima hylsyssä ?
VRV - J
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -
Re: VPT / Lapua
Aika hyvä vastaus !
Hehheh...
No,ittellänikin olevat 2 rasiaa pysyy avaamattomana...ei pysty tarkistamaan.
Tosin kokoelmaan semmosen joskus lisäsin,kun niitä tuli ammuttua.
Ei ole tullut luetteloitua hankittuja patruunoita...vielä...kään...mitenkään.
Mikä kyllä olisi pitänyt tehdä !
Hehheh...
No,ittellänikin olevat 2 rasiaa pysyy avaamattomana...ei pysty tarkistamaan.
Tosin kokoelmaan semmosen joskus lisäsin,kun niitä tuli ammuttua.
Ei ole tullut luetteloitua hankittuja patruunoita...vielä...kään...mitenkään.
Mikä kyllä olisi pitänyt tehdä !


