VPT / Lapua

Alle 20-milliset patruunat yms.
Post Reply
User avatar
J
luutn
luutn
Posts: 1084
Joined: Mon Jun 19, 2006 19:01
Location: Karjala

VPT / Lapua

Post by J »

Saako joku selville millon nämä paukut on tehty?
Intin paukku lootan päälle on liimattu valkoinen tarra jossa seisoo:

L Patruuna Tehdas Lapua OY
Cartridge Factory Lapua LTD
30kpl
7.62 X 39 / S 405
Harjoitus Patruuna
resirviläiskäyttöön
4317232

ostin taas reilut 500kpl noita. Laatikko on siis se intin 30kpl loota.
VRV - J
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -

Ritter
ylik
ylik
Posts: 209
Joined: Mon May 05, 2008 18:07
Location: Läntinen suomi

Post by Ritter »

Katso hylsyn kannasta.Laatikossakin pitäisi olla joku merkintä joka ilmoittaa latauspäivän.Pelkän eränumeron perusteella on vähän vaikea tietää.

Hammer

Post by Hammer »

1990 edellyttäen että tuo on eränumero

sovmil
valik
valik
Posts: 368
Joined: Sun Feb 12, 2006 22:10
Location: Kotka

Post by sovmil »

Muistelen samnkaltaisia kaupasta ostaneeni n. 10v sitten.
Niistä tosiaan oli "revitty" PV.n teksti tarra irti ja laitettu tuo J.n
mainitsema tilalle.

sovmil
valik
valik
Posts: 368
Joined: Sun Feb 12, 2006 22:10
Location: Kotka

Re: VPT / Lapua

Post by sovmil »

Mikä vuosileima hylsyssä ?

User avatar
J
luutn
luutn
Posts: 1084
Joined: Mon Jun 19, 2006 19:01
Location: Karjala

Re: VPT / Lapua

Post by J »

sovmil wrote:Mikä vuosileima hylsyssä ?
En oo raaskina aukasta vielä kun ovat niin koreissa paketissa :oops:
VRV - J
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -

sovmil
valik
valik
Posts: 368
Joined: Sun Feb 12, 2006 22:10
Location: Kotka

Re: VPT / Lapua

Post by sovmil »

Aika hyvä vastaus !

Hehheh...

No,ittellänikin olevat 2 rasiaa pysyy avaamattomana...ei pysty tarkistamaan.
Tosin kokoelmaan semmosen joskus lisäsin,kun niitä tuli ammuttua.
Ei ole tullut luetteloitua hankittuja patruunoita...vielä...kään...mitenkään.
Mikä kyllä olisi pitänyt tehdä !

Post Reply

Return to “Käsiasekaliiperit”