Klassikko AK47
-
Haudankaivaja
Re: Klassikko AK47
Aijai... kun tuosta jyrsitystä umpiraudasta tulee jotenkin niin "varma olo". Heh, vaikka eihän sitä peltirunkoistakaan kait ampumalla rikki saa. Tuo AK:n alkuperäinen sileäkylkinen lipas ei ollut kuitenkaan vielä se paras lipasvaihtoehto johtuen siitä, että lippaan sisälle joutunut hiekanjyvä takerteli patruunoiden syöttöä sileistä lippaan seinistä johtuen. Seuraavana versiona tullut seinistään uritettu 30-patruunan peltilipas taitaa kuitenkin olla AK:n lippaista se kaikkein paras. Lakattu rautahylsy kulkee näitten lippaan sivuilla olevien "harjanteiden" päällä yhtä varmasti kuin juna kiskoilla.
Re: Klassikko AK47
On se hyvän näköinen venäläisillä puilla.Jessus sentään!
Re: Klassikko AK47
on kyllä anskalla niin komee peli että tollanen pitäs kyllä saaha kaappiin...
Re: Klassikko AK47
Re: Klassikko AK47
Juu, ajattelin vain kun oli semmoinen tieto että noita on joskus tuotu suomeen puolareina. Komea peli 
Jep.


