Toiminta CCCP vaunun sisällä.
-
- jvmaj
Re: Toiminta CCCP vaunun sisällä.
Ehkäpä brittien Vickers Mark IIA joita myytiin pieni erä NL:ään
http://mailer.fsu.edu/~akirk/tanks/Grea ... Tanks.html
t: Sven
http://mailer.fsu.edu/~akirk/tanks/Grea ... Tanks.html
t: Sven
"Älyä kyll' ei Dufvalla lie liiaksi ollutkaan,
pää huono oli, arveltiin"
pää huono oli, arveltiin"
Ei mee vaan tollain seisty
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
- Komendantti
- komendantti
- No aika hyvähän tuollaisen kyydissä on vielä seistäkin, kun huippunopeus on n. 20 km/h.Wittmann wrote:Ei mee vaan tollain seisty
Last edited by Komendantti on Sun Nov 23, 2008 23:01, edited 1 time in total.
"Sotataidon huippu ei ole sadan voiton saavuttaminen sadassa taistelussa, vaan vihollisen kukistaminen ilman taistelua."
"Tunne itsesi ja tunne vihollinen, niin sadassakaan taistelussa et ole vaarassa."
– Sun Tzu
"Tunne itsesi ja tunne vihollinen, niin sadassakaan taistelussa et ole vaarassa."
– Sun Tzu
- Komendantti
- komendantti
...Mutta ei vuonna 1925.Garrett wrote:Aika onnettoman oloinen kikotin...
"Sotataidon huippu ei ole sadan voiton saavuttaminen sadassa taistelussa, vaan vihollisen kukistaminen ilman taistelua."
– Sun Tzu
– Sun Tzu
Juu kyllä vuonna 1925 tolla olisi tst-kentällä kauhua aiheuttanut.
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
- Komendantti
- komendantti
Tuo ylläoleva venäläinen Lebedenko-tankki on kyllä yksi kaikkein kummallisimmista viritelmistä, mitä itse olen kuvissa nähnyt...Robert Ley wrote:Tsaarin panssarivaunu
– Sun Tzu
– Sun Tzu
Komendantti wrote:Tuo ylläoleva venäläinen Lebedenko-tankki on kyllä yksi kaikkein kummallisimmista viritelmistä, mitä itse olen kuvissa nähnyt...Robert Ley wrote:Tsaarin panssarivaunu
Trukin ja puimakoneen jälkeläinen
Pikemminkin rukin ja puimakoneen...reka65 wrote:Komendantti wrote:Tuo ylläoleva venäläinen Lebedenko-tankki on kyllä yksi kaikkein kummallisimmista viritelmistä, mitä itse olen kuvissa nähnyt...Robert Ley wrote:Tsaarin panssarivaunu
Trukin ja puimakoneen jälkeläinen
Aivan...meni jotenkin ajatukset liian tekniseen värkkiin