KP lipaslaukku
KP lipaslaukku
Ostin kirpputorilta tällaisen Carl Gustavin lipaslaukun, kun se oli erilainen kuin yleensä olen kuvissa nähnyt, kun tästä puuttuu niitti rivit taskujen väliltä, siksi kysynkin onko tämä kalle kustaan laukku ? vai epäilenkö...
- j o n i -
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Re: KP lipaslaukku
On. Mulla on vastaava ruumisarkku lippailla. Lippaat sopii kotimaiseen.
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
Niin onko varmatieto että tämä ei ole kotimainen tekele ? Kun muistin pohjalla pyörii sellainen, että kotimaassa tehtiin myös tällaista tankolaukkua juuri ilman noita niittejä ???
- j o n i -
- j o n i -
- Tulenjohtomies
- kenr
- Location: Михайловская артиллерийская академия Санкт-Петербург
Mulla on ainakin aito ruåttalainen....
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
Niin siis ilman niittejä taskujen välissä ?Wittmann wrote:Mulla on ainakin aito ruåttalainen....
- j o n i -
Mielestäni ruotsalaisesta nahkatavarasta yleensä löytyy kruunuleimat, suomalaisesta ei välttämättä
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
Rokka wrote:Niin siis ilman niittejä taskujen välissä ?Wittmann wrote:Mulla on ainakin aito ruåttalainen....
- j o n i -
Last edited by Wittmann on Mon Aug 31, 2009 9:52, edited 1 time in total.
Nra of Finland
Nra of Finland
Niin ja kun tässä ei ole leimoja, jonkun yksikön pyöreä leimasin leima siinä on ollut, mutta siitä ei saa selvää ? Saako musteleimoja mitenkään vahvistettua, paremmin nähtäväksi ?HL/A wrote:Mielestäni ruotsalaisesta nahkatavarasta yleensä löytyy kruunuleimat, suomalaisesta ei välttämättä
- j o n i -
Musteesta riippuen saattaisi haalistunut leima näkyä paremmin UV-valon avulla. En ole tosin itse koskaan kokeillut, mutta kuullut puhuttavanRokka wrote:Niin ja kun tässä ei ole leimoja, jonkun yksikön pyöreä leimasin leima siinä on ollut, mutta siitä ei saa selvää ? Saako musteleimoja mitenkään vahvistettua, paremmin nähtäväksi ?
- j o n i -
Ovatko laukun soljet ja muut metalliosat prikulleen samanlaisia kuin ruotsalaisittan leimatussa, vai erilaisia? Suomalaisessa tuskin olisivat aivan identtisiä ruotsalaisen kanssa
Onko kellään Suomalaisesta kuvia ?
Entä ruotsalaisten soljista ?
Olisin kovin kiitollinen informaatiosta, saataisiin identiteetti tuosta laukusta esille, itse olen kallistumassa ruåtsalaisuuteen, tosin mitään ruåtsin leimoja tuossa ei ole !
- j o n i -
Entä ruotsalaisten soljista ?
Olisin kovin kiitollinen informaatiosta, saataisiin identiteetti tuosta laukusta esille, itse olen kallistumassa ruåtsalaisuuteen, tosin mitään ruåtsin leimoja tuossa ei ole !
- j o n i -
Mä voin kuvata ton omani, kun olotila vähän paranee ja laitan avuksi. Niitit on näemmä mulla välissä, mutta svedu leimat näkyy. Kuvat on siis vähän ylenpänä.
Nra of Finland
Nra of Finland
Ei kellään referenssiä ?