mistä repro takki

Keskustelua saksalaisesta militariasta
Post Reply
Törni
ylik
ylik

mistä repro takki

Post by Törni »

mistä saisi ostettua saksalaisen repro asetakin? originaalit luonnollisesti liian kalliita....ikävä kyllä.
Kun löytyisi kohtuu hintainen ja laatuinen takki niin voisi talvi-iltojen iloksi siihen keräillä merkit ym.. alkuperäistä ja reproa.. mutta mistä itse takki ?

tämmöinen jo löyty nopealla googlettamisella..
http://www.varusteleka.eu/prebeo/showpr ... _2LG0TRLYO

reka65
kenr, vr4
kenr, vr4

Re: mistä repro takki

Post by reka65 »

76253r
sotvm1
sotvm1

Post by 76253r »

huuto.netissä on yksi torniossa asuva jamppa(Jos oikein olen ymmärtänyt niin on saksalainen syntyjään?) jonka kautta saa tilattua sakemannien ww2 reprovaatteita. Nimimerkki tais olla asehuone(?)
Jep.

MAT
sotvm1
sotvm1

Post by MAT »

Ebaystä huutamalla tai siis "buy it now" toimintoa käyttämällä löytyy aika moinen valikoima eri malleja ja kokoja. Siis sellaisiakin joita myydään reproina!
"Emme ole puolalaisia. Sellaista ei voisi tapahtua täällä"
- kenraali M. Gamelin saadessaan v 1940 varoituksen siitä että saksalaiset voisivat käyttää ranskalaisia vastaan Puolassa soveltamaansa blitzkrieg-taktiikkaa...

Wittmann
pskapt
pskapt

Post by Wittmann »

76253r wrote:huuto.netissä on yksi torniossa asuva jamppa(Jos oikein olen ymmärtänyt niin on saksalainen syntyjään?) jonka kautta saa tilattua sakemannien ww2 reprovaatteita. Nimimerkki tais olla asehuone(?)
Jep Frank Lessing tais olla nimi. Hinnat aika kohdallaan ja kannattaa kysyä yv:llä, vaik sil ei olis myytävänä.
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland

Törni
ylik
ylik

Post by Törni »

oma tietämys näistä vielä aika vähäistä.. olisiko tässä hinta/laatu suhde lähelläkään oikeaa..?
tuota voisi jalostaa pikkuhiljaa originaaleilla merkeillä ym..
http://www.huuto.net/kohteet/suomalaise ... /138831455

eeroh
stm
stm

Post by eeroh »

Housut on ainakin ruotsalaiset. Varmaan takkikin?

miurami

Post by miurami »

Helpoiten ja luotettavasti saat laadukkaan ja edullisen repro asetakin saa täältä Suomesta Wiking divisioona oy kautta.
Suosittelen . Olen nimittäin parikymmentä alaa harrastaneena nähnyt menelaista viritelmää.

Post Reply

Return to “Saksalainen militaria”