Se on taas noita mohlokkien päätöksiä. Ei avoin lukko ole missään kielletty. Se on ainoastaan linja.
No se on valitettavasti menossa tähän ja saas nähdä koska aletaan enemmän kiinnostua asioista.
Ihan sama kuin vanhat dekot. Jos niillä on joskus aikanaan tehty lappu, että ase on dekottu jonkun asetuksen mukaan, niin se on ollut sen ajan säännön mukaan. Kun laki muuttuu, niin ei asetta tarvitse dekota uudestaan, vaikka olen kuullut, että sellaistakin on vaadittu.
PpSh 41 Itselataavakertatuli
- greendevil
- sotvm1
no niin
Ongelmanahan lienee tuo viranomaisten haluttomuus. Avoin lukko on avoin so what ei se aseesta sen vaarattomampaa tee, toki olisihan se kiva joutessaan muuntaa joku sarjapyssy 1/2 automaatiksi, pysyvästi.
No toisaalta se on jo kokeiltu AK 47 osalta, ja se laulaa vain puoliautomaattina, ei sarjana, ikinä enää. Kuitenkin tarkastus aseen osalta oli hmm aika naurettavaa, ei edes laatikon kantta avannut, kirjoitti vana paperin kuntoon. No onneksi itse tiedän mitä tein.
suomikp:n voisi tehdä !/2 jos olisi sopiva lukko siihen projektiin. MUTTA taisihan AAHY jo senkin tekemisen kieltää kuka tietää ??
No toisaalta se on jo kokeiltu AK 47 osalta, ja se laulaa vain puoliautomaattina, ei sarjana, ikinä enää. Kuitenkin tarkastus aseen osalta oli hmm aika naurettavaa, ei edes laatikon kantta avannut, kirjoitti vana paperin kuntoon. No onneksi itse tiedän mitä tein.
suomikp:n voisi tehdä !/2 jos olisi sopiva lukko siihen projektiin. MUTTA taisihan AAHY jo senkin tekemisen kieltää kuka tietää ??