9mm P.A.knall Mikä patruuna?

Alle 20-milliset patruunat yms.
wikke
res vänr
res vänr

Re: 9mm P.A.knall Mikä patruuna?

Post by wikke »

smokeball wrote:
Joillakin pursiseuroilla on käytössä pienehkö tykki lähtölaukauksia varten. Ennen olivat suustaladattavia
Ja jos ei kuullut niin ainakin näki savun...

mikko2
kers
kers

Post by mikko2 »

sniperi wrote:on nuo starttarit vallan hianoja nykyjään...www.dekoase.com...joka sarjatuli versioita...mitähän sellasella tekee???
On siinä 100m karsinnassa juoksijoilla vetelät housuissa kun jää vaihdin sarjalle...
Itse olen odottanut, koska joku idiootti aiheuttaa poliisioperaation tuollaisella kun päättää jurripäissään kokeilla uutta leluaan parvekkeella jossakin kerrostaloalueella ja kaikki tulee tietenkin meidän aseharrastajien niskaan.

caporal
kenrmaj
kenrmaj

Post by caporal »

Tuota pikkasen tästä 9mm paukkupatruunasta .Tuossa poikkesin vanhemman "asemiehen" jutuilla (81v.) .Kertoi että hänellä on asekaapissa heti saatavana 9mm Brovnninki ,kaks ekaa räkäpäitä ja sen jälkeen alkaa tulla kovia .Aattelin vaan että eihän se "räkäpää" lataa pyssyä ?Vai onko "räkäpää" -kovasta ilman luotia supistettu eri kuin "paukkupatruuna" :miettii:

mikko2
kers
kers

Post by mikko2 »

Olen joskus ampunut 9mm pistoolilla (Taurus PT99 AF) Suomi-kp:n räkäpäpitä, eikä jaksanut ladata.

Hammer

Post by Hammer »

Ei syklaa, varsinkaan keikkapiippuiset aseet.
Lisäksi useimmat 9x19 paukkupatruunat ovat niin pitkiä että auenneet hylsyt aiheuttavat manuaalisesti poistettunakin häiriöitä.
En todellakaan suosittele suojeluaseessa käytettäviksi.

Post Reply

Return to “Käsiasekaliiperit”