kyllä oli kova koulutus.
Ja rahastaakin saa kuulemma kohtuudella.
Ampuma-asekouluttajien koulutus alkaa
Re: Ampuma-asekouluttajien koulutus alkaa
Erinomaista oikeudellista pohdintaa ampuma-asekouluttajan tehtävästä:
http://www.aselaki.info/materiaalit/amp ... emasta.pdf
http://www.aselaki.info/materiaalit/amp ... emasta.pdf
Continental 4x4 Wiking – Für den Wintereinsatz im Kaukasus mit schwere 4x4-Fahrzeugen.
Kukahan mahtaa olla tekstin laatija ?
"Aina on yritettävä
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
Vahva aavistus toki on, mutta kun nimenomaan ei ole halunnut nimeään esille, niin sitäkin täytyy kunnioittaa.
Continental 4x4 Wiking – Für den Wintereinsatz im Kaukasus mit schwere 4x4-Fahrzeugen.
Tätä ao muotoa vois esim suositella todistusanomuksen muodoksi...liitteenä tietty täydellinen harrastepöytäkirja kahtena nidottuna ja oikeaksi todistettuna kopiona varustettuna kovilla kansilla jossa oltava päällä nimi, pvm ja hakemuksen nimi kultakirjaimin, fontilla 18 arial.
Arvostettu Herra Ampuma-ase Kouluttaja
Olen yrittämässä hankkia .22 tarkkuuspistoolia 5ptr lippaalla.
Pyytäisinkin nyt nöyrimmiten että voisitteko, kun teillä vain on aikaa, tehdä minulle harrastustodistuksen aktiivisuudestani. Ammuntaa olen harrastanut 30 vuotta ja sen aikana on kertynyt pari PM, useita SM ja Piiri tason mitalleja...
Olen valmis korvaamaan suuren vaivanne määräämällänne palkkiolla...olen myös valmis hoitamaan pihanne aurausta tai kattonne maalauksen tai voitte lainata vaikka vaimoani.
Kunnioittaen Ampuja Aarne.
Arvostettu Herra Ampuma-ase Kouluttaja
Olen yrittämässä hankkia .22 tarkkuuspistoolia 5ptr lippaalla.
Pyytäisinkin nyt nöyrimmiten että voisitteko, kun teillä vain on aikaa, tehdä minulle harrastustodistuksen aktiivisuudestani. Ammuntaa olen harrastanut 30 vuotta ja sen aikana on kertynyt pari PM, useita SM ja Piiri tason mitalleja...
Olen valmis korvaamaan suuren vaivanne määräämällänne palkkiolla...olen myös valmis hoitamaan pihanne aurausta tai kattonne maalauksen tai voitte lainata vaikka vaimoani.
Kunnioittaen Ampuja Aarne.
Ei tuollainen anomusteksti käy, sehän on selvä virkamiehen lahjontayriys. Myöskään anoppia ei kannata tarjota, sillä se katsottaisiin uhkailuksi.