SKS:n kiikari
SKS:n kiikari
Noniin sokea kana ei löydä jyvää jne....
Mun on aika luovuttaa sks:n kanssa ja alkaa etsiä kiikaria päälle. Minkälaista vaihtoehtoa suositellaan?
Mun on aika luovuttaa sks:n kanssa ja alkaa etsiä kiikaria päälle. Minkälaista vaihtoehtoa suositellaan?
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
Re: SKS:n kiikari
Minulla on tavallinen Bushnelli päällä.
Millaisella jalalla???
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
Joo. Ei kovin hurmaavan näköinen, mutta ilmeisesti toimii. Asetta ei saa purettua ilman jalan irroitusta?
Nra of Finland
Nra of Finland
Saa jopa purettua vaikka hankalaa onkin.Kuitenkin jalka asettuu niin hyvin paikoilleen että ei voi sanoa osumapisteenkään vaihtuvan mihinkään vaikka sen irroittaa.
On siihen se "Dragunov tukkikin" mutta en ole sitä enää aikoihin käyttänyt(=kaappisäilytys ja vie tilaa).
Jalka on kuitenkin tukeva.
On siihen se "Dragunov tukkikin" mutta en ole sitä enää aikoihin käyttänyt(=kaappisäilytys ja vie tilaa).
Jalka on kuitenkin tukeva.
Olikin unohtua,hylsyt lentävät suoraan kiikarin kautta joten olen käyttänyt aina jotain sähkö,ilmastointi mm. teippiä putken kyljessä sen takia.
BTW oliko sulla joskus tyrkyllä se adabteri, millä saa ak:n lippaan kiinni.
Jep voisi senverran muuttaa, että laittaisi kiikarin vähän sivuun keskilinjasta, jotta hylsyt ei hakkaa kiikaria
Jep voisi senverran muuttaa, että laittaisi kiikarin vähän sivuun keskilinjasta, jotta hylsyt ei hakkaa kiikaria
Nra of Finland
Nra of Finland
Tarkoitat sitä AK:n "kasvatettua lipasta" sillä pidennyksellä.On se edelleen minulla mutta enää ei kaupan.Kun siirryin takaisin tähän puutukkiin niin otin sen uudestaan käyttöön.Piti kyllä joskus kysyä sepältä paljonko kustantaisi teettää tukkiin paikka AK:n lippaalle vaan tyydyin kuitenkin tähän jatkettuun USA magazineen.Tuli joskus tämän mukana kun aseen ostin vähän käytettynä.Ilman kiikaria on kyllä nopea ladata kammoilla,mutta nyt kun itsekin käyttää kiikaria niin kampojen kanssa ei lataus onnistu.
Minkälainen se "drakun" tukki on? Onko se yhtä lyhyt, kun oikean drakun???
Nra of Finland
Nra of Finland
Vai jenkki after market, vähän sinne päin muotokieli?
Kokeilen kaivaa tukkia esiin kuvauksiin.ATI oli muistaakseni valmistaja.Olisikohan tällaisia Loimaan asekellarissa.Pitää alkaa kaivuu hommiin laatikoissa.
USA Magazine on after market tässä tapauksessa ainakin.
USA Magazine on after market tässä tapauksessa ainakin.
Nyt pitää kysyä mitä tarkoitat lyhyydellä,kaksiosaista tukkia vai yksiosaista?Perän pituutta?Wittmann wrote:Minkälainen se "drakun" tukki on? Onko se yhtä lyhyt, kun oikean drakun???
Oliko toi mistään kotoisin ampua???
Nra of Finland
Nra of Finland