Suomesta garandia?
Suomesta garandia?
Oisko kellään tietoa mistä Suomesta löytyy m1 garan? Joko yksityinen myyjä tai liike missä moinen kapistus seisoo tyhjänpanttina kiinnostaa.
- KlausRautahattu
- erikmest
Re: Suomesta garandia?
Tämä löytyi pikasella haulla http://www.laatuase.fi/index.php?page=s ... &Itemid=47
huuto.netis oli ja meni ihan just hiljattain: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106519619
Sotiemme Veteraanit
KIITOS 1939-1945
KIITOS 1939-1945
Tuo ylläoleva on aivan liian kallis. Ja tuota huutonetin tussaria kerkesin kyllä kuolaamaan mutta en saanut rahotusta kuntoon riittävän aikasin.
Kouvolassa Riistamaalla oli yksi ainakin viikko sitten,jopa hyväkuntoinen yksilö,hinta taisi olla jotain 690e.kannattaa kysyä.
Laineissa Laatokan mahti,kenkään ei kahlita voi
Veljet sen rantoja vahti,konsa on koittava koi?
-
- kaartsotvm3
Aivan liian kallis?? Ei millään pahalla, mutta taisi olla Suomen halvin Garand, ja vielä huomattavasti paremmassa kunnossa kuin ne yleensä kaupan olevat (tiedän, olen pidellyt ko. asetta käsissäni). Taitaa olla vaikea paikka, jos halvempi pitäisi tästä maasta löytää...
Tarkoitin kylläkin tuota toista linkkiä. Tuo huutonetissä myydyn hinta olikin ihan käypäinen.John Moses wrote:Aivan liian kallis?? Ei millään pahalla, mutta taisi olla Suomen halvin Garand, ja vielä huomattavasti paremmassa kunnossa kuin ne yleensä kaupan olevat (tiedän, olen pidellyt ko. asetta käsissäni). Taitaa olla vaikea paikka, jos halvempi pitäisi tästä maasta löytää...
kysytty on ja eioota myivät.tokarev38 wrote:Kouvolassa Riistamaalla oli yksi ainakin viikko sitten,jopa hyväkuntoinen yksilö,hinta taisi olla jotain 690e.kannattaa kysyä.
oho! onpa kova kysyntä,mulle tarjosi kivääriä,oli vielä jonkin verran patruunoita kampoineen mukana.
Laineissa Laatokan mahti,kenkään ei kahlita voi