Rekan pyynnöstä muiden kiusaksi kuvia T-55:sta, itä-suomessa meillä on tälläisia kivoja karkeloita. T-55:sta on kustomoitu heittämällä ne typerät lokasuojan alkupätkät tallin perälle.
Paloaukea 24.5.2009
Paloaukea 24.5.2009
VRV - J
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -
Re: Paloaukea 24.5.2009
Olin tulossa, mutta yht.satt. takia en saanut litteraa, onko sama vehe toiminnassa myös syyskuun alussa. Oliko myynnissä mitään ainutlaatuista?
6.D; primus inter pares.
Hienoja kuvia.Harvojen herkkua,ei taida muualla maassa olla tankkia tällaisessa omistuksessa?
Näytöstyyliset ajelut ovat hienoja ja netistä niitä on saanut seurata...ovat kyllä järjestäin ulkomailla.
Näytöstyyliset ajelut ovat hienoja ja netistä niitä on saanut seurata...ovat kyllä järjestäin ulkomailla.
Ei oikein mitään hyvää ollut enää myynnissä sunnutaina, lauantaina olin perinnepistooli kisoissa niin en silloin päässyt. Täällä on parikin tankkia yksityis omistuksessa tämä T-55 ja sitten tässä lähempänä minua T-34/85.
VRV - J
- Komendantti
- komendantti
Onko tuo T-55 puolalainen yksilö? Olen voinut jopa nähdä tuon kyseisen vaunun aiemmin...
"Sotataidon huippu ei ole sadan voiton saavuttaminen sadassa taistelussa, vaan vihollisen kukistaminen ilman taistelua."
"Tunne itsesi ja tunne vihollinen, niin sadassakaan taistelussa et ole vaarassa."
– Sun Tzu
"Tunne itsesi ja tunne vihollinen, niin sadassakaan taistelussa et ole vaarassa."
– Sun Tzu
Pitää kysyä kun ukkoja seuraavan kerran nään. Nyt tänne tarvittais vielä kolmas tankki niin voitais kisoja ajaa rallicrossin säännöilläKomendantti wrote:Onko tuo T-55 puolalainen yksilö? Olen voinut jopa nähdä tuon kyseisen vaunun aiemmin...
VRV - J
Tavallaan hivenen "koominen" tuo etupanssarin stena tarra...