Luotiloukkua,patruunaa, taulua yms siinä tulee mukaan, olisi vaan niin sopiva lahja 10v kummipojalle joka haluaa ammuntaa harjoitella.(poika ite oli sitä mieltä että minun pitäisi yksi omista ruutikäsiaseistani antaa kun minulla on niin monta
Ilimapistooli
Ilimapistooli
Onkohan kenelläkään käyttökokemusta Hatsan mod 20 ilimapistooli paketista jota saa prismasta 60e hintaan että ilkeääkö antaa lahjaksi?
Luotiloukkua,patruunaa, taulua yms siinä tulee mukaan, olisi vaan niin sopiva lahja 10v kummipojalle joka haluaa ammuntaa harjoitella.(poika ite oli sitä mieltä että minun pitäisi yksi omista ruutikäsiaseistani antaa kun minulla on niin monta
)
-
John Moses
- kaartsotvm3

Joo, ihan suoraan sanottuna älä vaan osta ko. laitetta lahjaksi kenellekään...Gamoista löytyy paljon viksumpia vekottimia, mutta hintakin on sitten jonkun verran kovempi. Tosin, p--kasta ei yleensäkään kannata maksaa mitään, joten pitkän päälle hintavampi laite maksaa itsensä takaisin. Järkeviä Gamoja ovat esim. malli Compact tai PR-15, en tosin tiedä tuodaanko kumpaakaan enää maahan. CO2-kapseleilla toimivat PT-80-pistooli tai R-77-ilmarevolveri ovat myös ihan toimivia ja "harrastustarkkoja" vehkeitä, joilla on hyvä opetella ampumaan "oikean" tuntuisella käsiaseella. Muitakin malleja varmasti on, mutta nämä tulivat nyt suoraan ulkomuistista...