Mitä täs oikein tapahtuu

Keskustelua panssaroiduista ajoneuvoista. Tankit, panssariautot jne.
LV
kenrmaj
kenrmaj
Posts: 1609
Joined: Thu Nov 08, 2007 0:25

Re: Mitä täs oikein tapahtuu

Post by LV »

Sturmmann wrote:Se pikarusketuksen saannut arabi voisi kenties enneminkin korjata vaunun takaosassa jotain. Vaunun paineilmajärjestelmää esim?
Kyllä se kaveri taitaa tulla ampujan luukusta. Kannatta ladata video koneella ja kelailla sitä hidastuksen kanssa. Kaverin ilmalento tapahtuu 13 ja 14 sekunnin välillä. Noista kahdesta kuvasta ei välttämättä saa isommin selvää, mutta ne auttanevat oikean möhkäleen seuraamista.
Attachments
s.jpg
(42.42 KiB) Downloaded 3276 times

User avatar
AkuK
erikmest
erikmest
Posts: 332
Joined: Fri Dec 29, 2006 20:34
Location: Pohojanmaa

Re: Mitä täs oikein tapahtuu

Post by AkuK »

Aivan. Tohon kk:n yläpuolelle kun tapittaa (kokoruutu-tilaan suurennettuna) niin siinä pyörii kuin potkuri. Lähtee vasemmalle ja sitten alas?

User avatar
Sturmmann
mars
mars
Posts: 2229
Joined: Sat Feb 11, 2006 18:07
Location: Kymijokilinja on viimeinen lukkomme!
Contact:

Re: Mitä täs oikein tapahtuu

Post by Sturmmann »

No, en väitä etteikö sieltä tornistakin jokin lennä, mutta ennen osumaa näkyy yksi kaveri vaunun persiin takana touhuamassa, joka minun mielestä ennemmin olisi se liikkuva habib! Tuon pikailmalennon jäljestä tuskin kaveri olisi noin pirteä ja melkoisela varmuudella ainakin ilmat pois keuhkoista pitkän aikaa.
Tosin onhan maailmassa paljon ihmeitä tapahtunut. Mutta tuolla nopeudella törmäys maahan on...

Kaveri sai Ihantalassa kovan paineiskun ja sanoi lamaantuneensa täysin ja keuhkot oli pois pelistä, niin ettei kyennyt itse liikkumaan enää mihinkään...
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.

Basa
alik
alik
Posts: 75
Joined: Mon Mar 14, 2011 21:26

Re: Mitä täs oikein tapahtuu

Post by Basa »

Kun isolla ruudulla kahtoo niin vaunun takana näyttää heiluvan joku nauha tms. Jota tuuli heiluttaa.
Eli minun mielestä kyllä tuo Habib syöksyy tuolta tornista kuin Sven Hassel tovereineen :D

High Power
res vänr
res vänr
Posts: 840
Joined: Sun Mar 16, 2008 19:49

Re: Mitä täs oikein tapahtuu

Post by High Power »

Basa wrote:Kun isolla ruudulla kahtoo niin vaunun takana näyttää heiluvan joku nauha tms. Jota tuuli heiluttaa.
Eli minun mielestä kyllä tuo Habib syöksyy tuolta tornista kuin Sven Hassel tovereineen :D
+1
GOTT MIT UNS

LV
kenrmaj
kenrmaj
Posts: 1609
Joined: Thu Nov 08, 2007 0:25

Re: Mitä täs oikein tapahtuu

Post by LV »

Sturmmann wrote:No, en väitä etteikö sieltä tornistakin jokin lennä, mutta ennen osumaa näkyy yksi kaveri vaunun persiin takana touhuamassa, joka minun mielestä ennemmin olisi se liikkuva habib!
Laita pikselit täysille ja full screen päälle, niin ei varmasti näy mitään kavereita tuon vaunun takana.

User avatar
Rokka
kenr, vm2
kenr, vm2
Posts: 2084
Joined: Wed Oct 25, 2006 12:01
Location: Etelä-Karjala

Re: Mitä täs oikein tapahtuu

Post by Rokka »

Vaunun perseessä roikkuu joku rätti juuri ennen osumaa... Sitten hetken päästä tuo kaveri tupsahtaa selälleen tuonne taivaalta !

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."

User avatar
jiipee76
sotvm5
sotvm5
Posts: 465
Joined: Thu Oct 27, 2011 22:06

Re: Mitä täs oikein tapahtuu

Post by jiipee76 »

Kyllä ukko lentää vaunun tornista kaaressa maahan ja vähän aikaa siinä menee että saa jalat alle ja haalarin riekaleet ja päähän sulaneen nakkipipon pois silmiltä.Ja sitten taas juostaan vikkelästi.Ei käy kyllä näitä vaunumiehiä katteeksi,kyllä tuollaisessa kaupunki ympäristössä ajelevat valmiiksi ruumisarkuissa.

Kuinkahan paljon tuolla Syyrian armeijalla on näitä T-72 vaunuja? Nimittäin tuhottu niitä on siellä jo vaikka kuinka paljon.Näitä vastaavia videoita on satoja tuolla www.liveleak.com palvelussa.

User avatar
Wunderwaffen
erikmest
erikmest
Posts: 329
Joined: Tue Jul 29, 2008 14:53
Location: Puuhamaa

Re: Mitä täs oikein tapahtuu

Post by Wunderwaffen »

jiipee76 wrote:Kuinkahan paljon tuolla Syyrian armeijalla on näitä T-72 vaunuja? Nimittäin tuhottu niitä on siellä jo vaikka kuinka paljon.Näitä vastaavia videoita on satoja tuolla http://www.liveleak.com palvelussa.
Wikipedian mukaan tankkeja on ollut tuhansia. T-72 versioita 2300 kpl ja vanhemmat mallit siihen päälle. Toisen lähteen mukaan tankkeja olisi dokumentoidusti menetetty 380 kpl ja panssaroituja ajoneuvoja yhteensä 862 kpl maaliskuun 2013 loppuun mennessä. Toisaalta kesäluulta 2013 löytyy raportteja "kapinallisten" pst-aseistuksen parantumisesta eli luvut lienevät kasvussa. Kts.
http://www.janes.com/article/23572/insurgent-atgm-attacks-increase-in-syria
http://killerapps.foreignpolicy.com/posts/2013/06/21/syrian_rebels_receive_windfall_of_anti_tank_weaponry

Lähteet on netistä, joten lukuihin on syytä suhtautua varauksella.
äly * voima = vakio

User avatar
sniperi
res vänr
res vänr
Posts: 810
Joined: Wed Nov 12, 2008 0:06
Location: Kiovan kivääritehdas

Re: Mitä täs oikein tapahtuu

Post by sniperi »

ei oo kyllä yhtään kiva wekotin kaupungissa tuollaanen sillipurkki...missä tahansa ikkunassa voi olla joku rännin pätkä kainalossa jolla avaa tollasen purkin mennen tullen yläviistosta....panssarinyrkkikin riitää.

Post Reply

Return to “Panssarit”