On se helppoa, kun osaa: CH-47
Posted: Sat Dec 04, 2010 17:59
Ei oo kaveri ensimmäistä kertaa vispilän puikoissa 
00:40 kohdalta, kun katsoo:
http://www.youtube.com/watch?v=3Lueh87Z ... re=related
00:40 kohdalta, kun katsoo:
http://www.youtube.com/watch?v=3Lueh87Z ... re=related