Page 1 of 1
Ilmestyskirja. Nyt Redux ****½
Posted: Wed Mar 19, 2008 9:07
by Komendantti
Francis Ford Coppolan huuruinen sotakuvaus 50 minuuttia alkuperäistä pidempänä versiona, sellaisena kuin ohjaaja sen oli tarkoittanut ja ennen kuin Hollywoodin leikkasi sen "normien mukaiseen teatteripituuteen". Täytyy itse ainakin sanoa, että tämä versio on erittäin onnistunut.
Arvosanani: ****½
juu
Posted: Wed Mar 19, 2008 10:22
by greendevil
Katsoin tuon uuden ja totesin siinä olevan noin 50 minuuttia ylimääräistä p.skaa. Eli kelata sai. Miltei kuin elokuva punainen viiva, jossa alusta voi huoleta kelata yli 40 min pois.
Posted: Wed Mar 19, 2008 10:24
by Komendantti
- "Toiset tykkää, toiset ei...!"

¤¤¤¤
Posted: Wed Mar 19, 2008 17:10
by Merten sheriffi
Varsin mielenkiintoinen mutta helvetin pitkäveteinen.
Posted: Wed Mar 19, 2008 20:56
by Wittmann

tunnustan...
Redux ollut 3v hyllyssä ja en ole saanut katsottua....
Re: Ilmestyskirja. Nyt Redux ****½
Posted: Fri Jan 09, 2009 18:35
by Komendantti
Tänään YLE Teemalla klo 21.00: "Kino Teema:
Ilmestyskirja. Nyt Redux", eli elokuvan pidempi versio.
Suosittelen, mikäli Vietnam-henki yhtään kiinnostaa.
Ainakin itse henkilökohtaisesti pidän tätä pidempää versiota alkuperäistä lyhennettyä parempana.
