Che (The movie)
Posted: Tue Jul 21, 2009 10:58
Enempi tälläinen "heads uppi"
Kaksiosainen leffa Chestä, Toisen osan olen onnistunut näkemään ja ensimmäinen, meilenkiintoisempi on vielä haussa.
Toinen osa meneekin kokonaan etelä-amerikassa viidakoissa samoilessa.
Benicio Del Toro on hyvä osassaan. **
http://www.imdb.com/title/tt0374569/

Kaksiosainen leffa Chestä, Toisen osan olen onnistunut näkemään ja ensimmäinen, meilenkiintoisempi on vielä haussa.
Toinen osa meneekin kokonaan etelä-amerikassa viidakoissa samoilessa.
Benicio Del Toro on hyvä osassaan. **
http://www.imdb.com/title/tt0374569/
