Page 1 of 1

Che (The movie)

Posted: Tue Jul 21, 2009 10:58
by Ned Flanders
Enempi tälläinen "heads uppi"
Kaksiosainen leffa Chestä, Toisen osan olen onnistunut näkemään ja ensimmäinen, meilenkiintoisempi on vielä haussa.
Toinen osa meneekin kokonaan etelä-amerikassa viidakoissa samoilessa.
Benicio Del Toro on hyvä osassaan. **

http://www.imdb.com/title/tt0374569/

Image

Re: Che (The movie)

Posted: Tue Jul 21, 2009 16:25
by Sapööri
Tätä toista en olekaan vielä nähnyt. Harmi, kun kopio ei ollut kovin laajassa levityksessä.

Ensimmäinen osa oli ihan ok, ehdottomasti katsomisen arvoinen elokuva. Jos puolikkaita tähtiä annetaan, niin ***1/2. Elokuvan antama kuva on tietysti harmillisen suppea, mutta koko tarina olisikin vaatinut 10 osaisen minisarjan, ja silti olisi jäänyt paljon pois.

Suomessa tehtiin taas muuten eräs yksi kaikkien aikojen huonoimmista nimenväännöksistä sen ensimmäisen elokuvan suhteen. "Che-The Argentine" väännettiin typerästi muotoon "Che-Sankari". Suomennus väänsi koko leffan ideaa aika lailla päin honkia. :roll:

Re: Che (The movie)

Posted: Tue Jul 21, 2009 20:25
by popo99
puolikas tähti, ei napannut millään lailla :?