North Face – pohjoisrinne
Posted: Fri Mar 26, 2010 12:39
Ei ihan varsinainen sotaleffa mutta riipii niin läheltä että laitetaan tänne. Kertoo vuodesta1936 ja muutamasta alppijääkäristä, koulutustakin/kassu oloja vilahtaa ajottain ja itse kiipeilyt on kuvattu ok. Tosipohjainen.
Budjetti on yllättäen ollut vain 3 miljoonaa jota ei uskoisi kovin helposti.
http://www.film-o-holic.com/dvd-arvoste ... joisrinne/
# # # ½
Budjetti on yllättäen ollut vain 3 miljoonaa jota ei uskoisi kovin helposti.
http://www.film-o-holic.com/dvd-arvoste ... joisrinne/
# # # ½