harjoituspanssarinyrkki
Posted: Fri Jul 13, 2007 19:44
näitä tauluja lienee lähes jokaisella tämänkin foorumin kirjoittelijalla,toisella puolella komeilee yleensä punainen P-kirjain eli ovatpa löytäneet heinon käytön.yleensä ihme että ovat päätyneet myyntiin eivätkä vettyneet pilalle.

Shot with Canon DIGITAL IXUS v at 2007-07-13

Shot with Canon DIGITAL IXUS v at 2007-07-13