Kuvien lisäys?

Kehitysehdotukset, risut, ruusut jne.
User avatar
Mikki
erikmest
erikmest
Posts: 311
Joined: Wed Jul 30, 2008 19:30
Location: Maa

Re: Kuvien lisäys?

Post by Mikki »

HL/A wrote:Tyhmä kysymys johon en äkkiseltään löytänyt vastausta. Siirrän kuvat viestin liitetiedostoksi omalta koneeltani mutta aina toisen kuvan jälkeen tulee herjaus "voit lisätä enintään 2 liitetiedostoa". Enkö todella voi lisätä useampia ilman että ryhdyn opettelemaan jonkin kuvapalvelimen käyttöä johon minulla ei muuten ole tullut tarvetta :miettii:
Häh, voiko kuvia linkittää omalta koneeltakin suoraan?

User avatar
smokeball
kenr, vr2
kenr, vr2
Posts: 4444
Joined: Sat Nov 10, 2007 19:12
Location: Lappi

Re: Kuvien lisäys?

Post by smokeball »

Jos koneesi on koko ajan verkossa, niin silloin linkitys toimii.
Viro, Aunus, Karjalan kaunis maa, yks suuri on Suomen valta.
Ylituubamestari Image

User avatar
Rokka
kenr, vm2
kenr, vm2
Posts: 2084
Joined: Wed Oct 25, 2006 12:01
Location: Etelä-Karjala

Re: Kuvien lisäys?

Post by Rokka »

Kai se vaatisi jonkin serveri ohjelmiston, joka avaa levyt käyttöön ?
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."

User avatar
HL/A
kenr, vr2
kenr, vr2
Posts: 3500
Joined: Tue Dec 23, 2008 15:40
Location: Salpalinja

Re: Kuvien lisäys?

Post by HL/A »

Minun kysymykseni koski ainoastaan sitä kun siirrän kuvia viestin liitetiedostoina foorumin serverille niin pystyn lisäämään vain kaksi liitetiedostoa kun palvelu alkaa herjata asiasta. Kuitenkin a.o.ikkunassa on ilmoitus "voit lisätä yhden tai useampia liitetiedostoja", eli useampia = 2 :miettii:
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.

User avatar
FTR
Ylläpitävä voima
Ylläpitävä voima
Posts: 649
Joined: Fri Feb 10, 2006 21:47
Location: Uherský Brod
Contact:

Re: Kuvien lisäys?

Post by FTR »

Kyllä niitä pitäisi useampia saada laitettua. Tulisikohan kokorajoitus jo vastaan. Täytyy testailla...

User avatar
HL/A
kenr, vr2
kenr, vr2
Posts: 3500
Joined: Tue Dec 23, 2008 15:40
Location: Salpalinja

Re: Kuvien lisäys?

Post by HL/A »

Pienennän liitekuvani niin että pidempi sivu on alle 1000 pikseliä, jos on tätä isompi niin tulee helposti herjaa liian suuresta liitetiedostosta.
Pitäisikö pienentää lisää jotta saisi useampia liitteitä samaan viestiin?
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.

l.o.s.t
pionalik
pionalik
Posts: 184
Joined: Mon Oct 08, 2007 22:52
Location: Sawo

Re: Kuvien lisäys?

Post by l.o.s.t »

Aijaan kautta laitetut kuvat tosiaan häviää tietyn ajankuluessa...siinähän olisi talkoita kun jokainen kävisi läpi postaamansa ketjut ja poistaisi ne joissa ei näy enää kuvat tai sitten jos on itsellä kyseiset tiedot koneella tallella niin liittäisi ne sellaisen kuvapalvelimen kautta missä ne pysyy tallella...Vapautuisi kallista serveri-tilaa ja tieto olisi vielä vuosienkin päästä jaossa... :miettii:

User avatar
FTR
Ylläpitävä voima
Ylläpitävä voima
Posts: 649
Joined: Fri Feb 10, 2006 21:47
Location: Uherský Brod
Contact:

Re: Kuvien lisäys?

Post by FTR »

Sain itse lisättyä kolme suhteellisen isoa kuvaa viestiin. Tiedostokoko oli yhteensä yli 1 Mt ja kuvien koot 1100*700 pikseliä. Joten en oikein osaa sanoa mikä kuvien lisäyksessä mättää :miettii:
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -

1st Sergeant
res luutn
res luutn
Posts: 992
Joined: Tue Mar 28, 2006 10:01
Location: Häme
Contact:

Re: Kuvien lisäys?

Post by 1st Sergeant »

On tämä elämä ihmeellistä.

Haluaisin laittaa keskustelun tueksi valokuvia. Vaan eihän se millään onnistu. Tai sitten kai(?) jos nyt oikein ymmärsin, niin johonkin semmoiseen paikkaan siirrän ne kuvat, että jos en niitä päivitä tms?, niin ne häviävät myös keskustelusta näkymästä ehkä jo muutamassa kuukaudessa. Kuulostaa hyvälle. Enkä ymmärrä tästä koko paskasta nyt taas yhtään mitään.

Minä vaan haluaisin laittaa kuvaamiani merkkejä muillekin näkyville ja vielä niin, että niitä kuvia voisi hyödyntää myös jatkossakin.

En kyllä varmaan koskaan pääse näiden saatanan tietokoneiden kanssa sinuiksi. Menee ihan täysin hermot. Että pitää olla raivostuttavaa...
Olipa miekka miestä myöten, kalpa kantajan mukahan,
jonka kuu kärestä paistoi, päivä paistoi lappeasta,
tähet västistä välötti, hevonen terällä hirnui,
kasi naukui naulan päässä, penu putkessa puhusi.

User avatar
Rokka
kenr, vm2
kenr, vm2
Posts: 2084
Joined: Wed Oct 25, 2006 12:01
Location: Etelä-Karjala

Re: Kuvien lisäys?

Post by Rokka »

Itse olen tosiaankin käyttänyt http://imageshack.us/ onnistuneesti toista vuotta, kuvat säilyvät siellä ja on linkitettävissä muillekkin, näyttäisi tällä hetkellä olevan 199 kuvaa ladattuna, eikä missään herjaa että mistään pitäisi maksaa mitään ?

Suosittelen todella helppoa. Ensin siis rekisteröidyt => uploadaat kuvat sinne ja siten kun kuva on kansiossasi ilmestyy kuvan oikealle puolelle "nappeja" ylimmässä on kuvan informaatiot (i) josta voit kopioida "direct" kohdasta kuvan osoitteen, jonka sitten liität foorumin sivuilla [img] tägien väliin... helppoa eikö :)

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."

LV
kenrmaj
kenrmaj
Posts: 1609
Joined: Thu Nov 08, 2007 0:25

Re: Kuvien lisäys?

Post by LV »

l.o.s.t wrote:Aijaan kautta laitetut kuvat tosiaan häviää tietyn ajankuluessa...siinähän olisi talkoita kun jokainen kävisi läpi postaamansa ketjut ja poistaisi ne joissa ei näy enää kuvat tai sitten jos on itsellä kyseiset tiedot koneella tallella niin liittäisi ne sellaisen kuvapalvelimen kautta missä ne pysyy tallella...Vapautuisi kallista serveri-tilaa ja tieto olisi vielä vuosienkin päästä jaossa... :miettii:
Ei ne Aijaa.comin kuvat mihinkään häviä, ainakaan niin kauan kuin lataat ne omiin kansioihisi siellä. Eli siis kirjaudut sisään ennen kuvien lataamista.

User avatar
FTR
Ylläpitävä voima
Ylläpitävä voima
Posts: 649
Joined: Fri Feb 10, 2006 21:47
Location: Uherský Brod
Contact:

Re: Kuvien lisäys?

Post by FTR »

Kuvat voi myös liittää suoraan viestiin Liitetiedostot -kohdasta. Silloin ne tallentuu meidän palvelimelle. No, takuuta säilymisestä ei kyllä ole täälläkään :smile: Vapaa levytila kun on katoava luonnonvara, joten jotain siivoustoimia sielläkin on jossain vaiheessa tehtävä. Kuvissakin kun pätee sama sääntö kuin muissakin: toisen roju on toisen aarre.
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -

Väbä

Re: Kuvien lisäys?

Post by Väbä »

Näkyykö muilla ko. lausetta tuolla alarivillä, eli ei oikeuksia lukea tällä alueella olevia viestejä? Nuo säikeet avautuu kuitenkin ihan ok. Mitähän meinannee:?:

Image

User avatar
Olof
res maj
res maj
Posts: 1282
Joined: Sat Jan 09, 2010 0:07
Location: Underground

Re: Kuvien lisäys?

Post by Olof »

Niinpä näyttää olevan. Varmaankin joku bugi joka tuskin vaikuttanee
mopon ohjaukseen.
Romumuurahainen

User avatar
leksa
sotvm1
sotvm1
Posts: 1480
Joined: Sun Jul 05, 2009 14:45
Location: Kymenlaakso

Re: Kuvien lisäys?

Post by leksa »

Liitetiedostojen raja tuli täyteen......apuva!
"Mies miestä vastaan taistelussa voittaja on se, jolla on yksi patruuna enemmän lippaassaan."

Erwin Rommel

Post Reply

Return to “Viestejä ylläpidolle”