Page 1 of 1

raakile

Posted: Sun Oct 09, 2011 15:08
by namibia
tommonen löytö kirpputorilta?teko jäänny vähän vaiheeseen,en tiedä mikä tosta olisi alunperin pitännyt tulla?lehvät vähän samanlaiset kun vm.eikä siintä ole mitään poiskaan hangattu.

Re: raakile

Posted: Sun Oct 09, 2011 15:17
by jckcollector
:miettii: Lienee kaivertamaton "yleismitali" eli jaettu palkintona urheilukisoissa jne.

Re: raakile

Posted: Sun Oct 09, 2011 15:33
by namibia
niin varmaan on,ei vaan ole koskaan mokomaa eteen tullut.