raakile
Posted: Sun Oct 09, 2011 15:08
tommonen löytö kirpputorilta?teko jäänny vähän vaiheeseen,en tiedä mikä tosta olisi alunperin pitännyt tulla?lehvät vähän samanlaiset kun vm.eikä siintä ole mitään poiskaan hangattu.
Keskusteluareenan tarjoaa teille Pohjois-Kymenlaakson Asehistoriallinen Yhdistys
https://pkymasehist.fi/phpBB2/