Page 1 of 1

hintoja

Posted: Thu Oct 20, 2011 7:28
by namibia
paljonko kannattaa maksaa summan rististä ilman nauhaa,sekä sururististä ilman nauhaa?eikö hyväkuntoiset ja nauhalliset ole 80e molemmin puolin?mielipiteitä??

Re: hintoja

Posted: Thu Oct 20, 2011 10:43
by w9816
namibia wrote:paljonko kannattaa maksaa summan rististä ilman nauhaa,sekä sururististä ilman nauhaa?eikö hyväkuntoiset ja nauhalliset ole 80e molemmin puolin?mielipiteitä??
Summa 30-40e (jos ei ole TOSI matalalla nrolla, sitten vähän enemmän).

Sururisti ilman nauhaa on samanlainen kuin 4 luokan VR miekkoineen (ilman nauhaa), hinta 40-60 e riippuen vuodesta (1939 kalliimpi)

Re: hintoja

Posted: Thu Oct 20, 2011 18:30
by jckcollector
Huuto.net---> haku, suljetut kohteet ;)