hintoja
Posted: Thu Oct 20, 2011 7:28
paljonko kannattaa maksaa summan rististä ilman nauhaa,sekä sururististä ilman nauhaa?eikö hyväkuntoiset ja nauhalliset ole 80e molemmin puolin?mielipiteitä??
Keskusteluareenan tarjoaa teille Pohjois-Kymenlaakson Asehistoriallinen Yhdistys
https://pkymasehist.fi/phpBB2/
Summa 30-40e (jos ei ole TOSI matalalla nrolla, sitten vähän enemmän).namibia wrote:paljonko kannattaa maksaa summan rististä ilman nauhaa,sekä sururististä ilman nauhaa?eikö hyväkuntoiset ja nauhalliset ole 80e molemmin puolin?mielipiteitä??