Tunnistamaton
Posted: Wed Jun 20, 2012 11:03
Siinäpä kova pähkinä purtavaksi!ei niin minkäänlaista tietoa kenelläkään,hopeinen on.KVRP 1918.
Keskusteluareenan tarjoaa teille Pohjois-Kymenlaakson Asehistoriallinen Yhdistys
https://pkymasehist.fi/phpBB2/